licytacja - warzywka po ile?

1. Data: 2003-05-08 13:25:50

Temat: licytacja - warzywka po ile?
Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

czy mozecie sie podzielic cennikiem warzywek w waszej okolicy? bo mnie sie
wydaje, ze w Warszawie, gdzie ostatnio sie znalazlam, wszystko jest takie
drogie...
u mnie na Mokotowie ceny mniej wiecej takie:
mloda kapusta - 4.50 za glowke
szparagi (biale i zielone) - 6.50 za peczek
rzodkiewka - 1.50 za peczek
salata - 1.80 za glowke
pomidory - 8.00 za kg
ogorki - 4.50 za kg
ogorki gruntowe - 7.00 za kg
ziemniaki mlode (ale jakies greckie, nie polskie) 4.00 za kg
papryka [pare dni temu] - 18.00 za kg
brokuly - 5.50 za zaledwie pare rozyczek
baklazany, cukinia - 12.00 za kg

czy to faktycznie drogo czy tylko mi sie wydaje?
we Wroclawiu zazwyczaj zaopatrywalam sie w warzywka na placu przy
Sklodowskiej - Curie i jestem ciekawa po ile tam teraz np. 'chodza'
szparagi? Moze ktos wie?

CLARIS /ona/
c...@w...pl

1. Data: 2003-05-08 13:36:34

Temat: Re: licytacja - warzywka po ile?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik CLARIS napisał:
> Hej

Wrocław - plac na Jemilowej, ceny z dzis :)

Troche drozej jak to w stolicy :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-08 13:37:02

Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszawa - Goclaw:

> szparagi (biale i zielone) - 6.50 za peczek
5 zl

> rzodkiewka - 1.50 za peczek
1.30zł
> salata - 1.80 za glowke
1.30zł

> pomidory - 8.00 za kg
6.50zł

> ogorki - 4.50 za kg
3.50zł

> ziemniaki mlode (ale jakies greckie, nie polskie) 4.00 za kg
3.20zł
> papryka [pare dni temu] - 18.00 za kg
chyba 14 ale glowy nie dam

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-05-08 13:46:18

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie na Mokotowie ceny mniej wiecej takie:

Wrocław-Biskupin:
> szparagi (biale i zielone) - 6.50 za peczek

5,00-5,50

> rzodkiewka - 1.50 za peczek
1,00
> salata - 1.80 za glowke
1,30

> pomidory - 8.00 za kg
6,50-8.00

> ogorki - 4.50 za kg
4,50

> ogorki gruntowe - 7.00 za kg
5,80

> ziemniaki mlode (ale jakies greckie, nie polskie) 4.00 za kg
jakos podobnie, chyba 3,50

> papryka [pare dni temu] - 18.00 za kg
14,50

> baklazany, cukinia - 12.00 za kg
12,00

> we Wroclawiu zazwyczaj zaopatrywalam sie w warzywka na placu przy
> Sklodowskiej - Curie i jestem ciekawa po ile tam teraz np. 'chodza'
> szparagi? Moze ktos wie?

Tam jest zawsze nieco taniej niż na Biskupinie. A u nas - j.w.
Ola

1. Data: 2003-05-08 14:00:26

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie na Mokotowie ceny mniej wiecej takie:
U mnie w Leclercu na Bielanach: (piszę o tym, co na co dzień kupuję i znam
ceny)

> rzodkiewka - 1.50 za peczek
1,30 za pęczek

> salata - 1.80 za glowke
1,25 za główkę
> pomidory - 8.00 za kg
jakoś podobnie
> brokuly - 5.50 za zaledwie pare rozyczek
2,30, a w promocji było po 1,85 za taką baaaardzo malutką półgłówkę

> czy to faktycznie drogo czy tylko mi sie wydaje?
> we Wroclawiu zazwyczaj zaopatrywalam sie w warzywka na placu przy
> Sklodowskiej - Curie i jestem ciekawa po ile tam teraz np. 'chodza'
> szparagi? Moze ktos wie?
Na pl.regionalne.wroclaw na pewno powiedzą.
Też przesiedleniec z Wrocławia do Warszawy? :))

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-05-08 14:04:05

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drogie...

> u mnie na Mokotowie ceny mniej wiecej takie: // W Poznaniu, Piotr i
Pawel

1. Data: 2003-05-08 14:07:59

Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> napisał w
wiadomości news:b9dnqb$d6r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Też przesiedleniec z Wrocławia do Warszawy? :))

Aha - niestety - dodam...
Ale sercem caly czas we Wroclawiu...

Przy okazji dzieki za odpowiedzi - faktycznie tu wychodzi drozej...

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl

1. Data: 2003-05-08 14:09:38

Od: "Kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie na Mokotowie ceny mniej wiecej takie:

a na bazarku w Lublinie, te które pamiętam:

pzdr,
Kinga

1. Data: 2003-05-08 14:12:39

Od: Peyton <p...@t...pl.POTRZEBNA.pozyczka.500.tys.zl.0601.49.19.98.04> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> wrote in

> U mnie w Leclercu na Bielanach

to juz lepiej sie przejsc na targ na wolumenie i tam kupic to i owo od
chlopa.

--
p|||||e||y|||||||||||t|||||||||o||n

Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez. -- "Mały Książę"

1. Data: 2003-05-08 14:30:35

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

kapusta młoda - 2,80
sałata - 1,00