Re: liczenie kalorii

1. Data: 2007-05-15 06:18:23

Temat: Re: liczenie kalorii
Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:f2ag9p$is9$3@inews.gazeta.pl...> witam,

> [...]
> badacze wykazali, że otyli, których waga rosła na 2 000 kcal zwykłej diety
> mieszanej, wszyscy tracili na wadze, gdyż podaż kalorii zwiększono do 2 600,
> ale w diecie bogatotłuszczowej.
>
> W badaniach naukowych udowodniono, że dieta bogatotłuszczowa nie może
> powodować oty­łości, chorób serca i naczyń, powoduje niskie ciśnienie
> tętnicze krwi, niski poziom choleste­rolu, brak zachorowań na miażdżycę i
> otyłość, bardzo wysoką wydolność fizyczną, nieznacznie zmniejszająca się z
> wiekiem. Uniemożliwia zachorowanie na cukrzycę i otyłość oraz na cho­roby

eeeeeeeeee, coś mi tu nie pasuje, te badania naukowe, to są jakieś
"inne" badania od tych, co tu zwykle prezntują w gazetach?
na mój zdrowy rozsądek to chyba zalewasz...:]

2. Data: 2007-05-15 07:47:12

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 14 Maj, 22:50, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
eeeeeeeeee, coś mi tu nie pasuje, te badania naukowe, to są jakieś
"inne" badania od tych, co tu zwykle prezntują w gazetach?

W gazetach prezentują opinie Dziennikarzy ;) a częściej ich wyobrażenia ;(

--
"Ja lecze dotykiem i potrafie lewitowac oraz przebywac w kilku
miejscach rownoczesnie. Pokaz mi inna osobe, ktora to potrafi." Marcin

liczenie kalorii
leczenie głodówką we Wrocławiu
Tako rzecze guru
DO ---- MO;-)