Re: lista et wyjazd

Data: 2004-08-20 18:54:00
Temat: Re: lista et wyjazd
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>

On Fri, 20 Aug 2004 17:26:51 +0200, in pl.rec.uroda "Sprawiedliwy"
<s...@N...pl> wrote in
<cg5568$8dm$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Ja mysle, ze za taka liste powinnas wyladowac nie na wczasach a w areszcie.
>
>Masz dowody?
>masz wyrok sadowy?
>masz na wyroku zezwolenie na publiczna publikacje takiej listy.
>Mysle, ze wkrótce ktos zadba o to abys miala zajecie.

ch*ja tam sprawiedliwy z Ciebie, że tak polecę cytatem z polskiego
komiksu. osoby podane przez Tib sprzedają podrabiane kosmetyki, ale
niestety struktura Allegro nie pozwala na wyeliminowanie ich (no, nie
tyle struktura, co niechęć zarządzających do wprowadzenia zmian w
regulaminie). udowodnienie, że to podróbki, jest banalnie proste i
można to zrobić bezdotykowo - a obronienie tych śmieci jako
pełnoprawnych kosmetyków jest tak samo proste, jak wyjaśnienie, kto
zabił Kennedych.

an. (podaję swoje nazwisko, czekam na pozew, jakby co, postaram się
nie umrzeć ze śmiechu na jego widok)