liszaje - czym wyleczyć?

1. Data: 2006-12-13 19:23:21

Temat: liszaje - czym wyleczyć?
Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko (2 lata) ma na nóżce i brzuszku dwie plamy, które wyglądają jak
liszaje. To są szorstkie miejsca ( na nóżce czerwone), smaruję jej to maścią
propolisową, ale nic nie daje. Jeśli ktoś miał taki problem i pamięta czym
wyleczył to proszę o informację.

Pozdrawiam
Teli.

Ps. Do lekarza pójdę w przyszłym tygodniu (jeśli nic nie pomoże)

2. Data: 2006-12-13 20:56:03

Temat: Re: liszaje - czym wyleczyć?
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj smarowac kitem pszczelim bardzo dobry na wiele takich schorzeń ,
musisz kupić kit pszczeli i zrobic go ze spirytusem dopiero wtedy smaruje
sie tym płynem jesli bedziesz zainteresowana to dowiem się jakie proporcje
trzeba kitu i spirytusu i napiszę

3. Data: 2006-12-13 21:54:02

Od: "Nika1974" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spróbuj smarowac kitem pszczelim bardzo dobry na wiele takich schorzeń ,

Witam
Nie bardzo pomogę ale jak czytam rady na temat kitu pszczelego to od razu
mam mieszane uczucia bo dziecko może byc uczulone na niego (ja np jestem
uczulona i moja trzylatka także) także może coś innego do leczenia uzyć?

Pozdrawiam - Monika

4. Data: 2006-12-14 07:45:55

Od: "Gośka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Gru, 20:23, księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl>
wrote:
> [...]
> propolisową, ale nic nie daje. Jeśli ktoś miał taki problem i pamięta czym

To może być wyprysk kontaktowy - mój syn miąl też coś podobnego w
tym wieku.

5. Data: 2006-12-14 11:33:32

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:elpk5f$4pp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Moje dziecko (2 lata) ma na nóżce i brzuszku dwie plamy, które wyglądają
jak
> liszaje. To są szorstkie miejsca ( na nóżce czerwone)

Typowy objaw alergii w tym wieku. Także pokarmowej (albo nawet przede
wszystkim pokarmowej).

Pozdrawiam
Jola

6. Data: 2006-12-14 17:40:20

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> liszaje. To są szorstkie miejsca ( na nóżce czerwone),

Dietą?
Najczęściej liszaj ma związek z miłością rodziców do danonków, jogurcików,
serków etc. ;-)
Uczulać moga takze inne produkty.

7. Data: 2006-12-14 18:30:26

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Teli.
>
> Ps. Do lekarza pójdę w przyszłym tygodniu (jeśli nic nie pomoże)

Byłam u lekarza. To jest alergiczne- proszki, płyny do płukania itp.
Nasiliło się teraz, bo zimą dzieci noszą rajtuzki i kontakt detergentów z
ciałem jest bardziej intensywny. Póki co mam smarować 5 dni Laticortem.
Zobaczymy...
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Teli.

8. Data: 2006-12-14 19:33:47

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> wrote in message
> Póki co mam smarować 5 dni Laticortem.

A wiesz, że to steryd? Działa objawowo, ma skutki uboczne, a jego stosowanie
ma sens, gdy zmiany swędzą dziecko.
Oczywiście _podstawa_ to eliminacja alergenów (np. zmiana diety,
detergentów)

Pozdrawiam
Jola

9. Data: 2006-12-14 20:49:47

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Byłam u lekarza. To jest alergiczne- proszki, płyny do płukania itp.
> Nasiliło się teraz, bo zimą dzieci noszą rajtuzki i kontakt detergentów z
> ciałem jest bardziej intensywny.

Pierz im (a nawet sobie) ubranka w proszku Jelp.

--
animka

10. Data: 2006-12-14 21:09:55

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> wrote in message
>
> A wiesz, że to steryd?

wiem

>Działa objawowo, ma skutki uboczne,

ma skutki uboczne, ale nie przy tak minimalnym zastosowaniu.

>a jego stosowanie ma sens, gdy zmiany swędzą dziecko.

No wiesz... jakoś ufam lekarzowi....

> Oczywiście _podstawa_ to eliminacja alergenów (np. zmiana diety,
> detergentów)

wiem, ale zmiany skórne też muszę wyleczyć.
Pozdrawiam
Teli.

Wstrząśnienie mózgu, mdłości - jak długo?
Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
co dobrego i sprawdzonego na stan zapalny jamy ustnej / zebow..
Wspolczesny dentysta ;-) kilka pytan
Anty-hcv