ło matko

121. Data: 2012-05-06 21:47:24

Temat: Re: ło matko
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 23:04, Chiron pisze:

> Aha- no to gdzie ten raport z badań szczątków brzozy? Kto i kiedy go
> wykonał? Może jakieś zdjęcia? Pisałeś, że jest w sieci- ja się poddaję.
> Pomożesz? Poważnie- z ciekawością przeczytam.

Tak jeszcze tutaj, bo za pierwszym razem myślałem, że żartujesz.
Nigdzie nie napisałem, że w sieci są dostępne jakieś "raporty z badania
brzozy". Pisałem o raportach Millera i Anodiny, jako o tych, które są w
sieci.

Wprawdzie nie do końca wiem co miałby obejmować "raport z badań
szczątków brzozy" oprócz kilku zdjęć i wymiarów, ale po tym co się
dzieje, w pełni się zgadzam, że nawet jeśli byłoby to zupełnie zbędne i
bezsensowne to powinny się tam znaleźć wszelkie możliwe badania
dendrologiczne, łącznie z określeniem struktury molekularnej...

Stalker, i piszę to jak najbardziej poważnie, nauczony doświadczeniem
dyskusji w temacie.

122. Data: 2012-05-06 21:54:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> o wiesz co okropny jesteś... Przecież ty się nie powołujesz na moje
> rozmowy z innymi
Tyle, że nie piszę Ci, że ta osoba właśnie też ma o Tobie fatalne zdanie-
więc wniosek: jesteś podły i zły. Czy ja tak do Ciebie podchodzę? Z
pewnością- nie.

> Na tym Chiron polega krytyka. Ty mi pokaż dla przeciwwagi te mocne strony

> Bo jak to powiadają diabeł tkwi w szczegółach...
No ale właśnie o to chodzi. Nie musisz być krytykiem. Powaga. Daj swój
argument. Zrób co chcesz- ale_bądź_pozytywny. I myśl ciepło o rozmówcy.
To_nie_żart, jak pewno sądzisz.

> Chiron pięć razy Ci pisałem: dla bezpieczeństwa. I ty za każdym razem
> próbujesz mnie przekonać, że do niczego by nie doszło, gdyby drużyny
> izraelskie jeździły wraz ze swoimi kibicami do Iranu, Pakistanu, Syrii,
> czy innych krajów, z którymi nawet nie utrzymują stosunków
> dyplomatycznych... Jak ktoś kiedyś powiedział to nawet nie jest zbrodnia,
> to jest głupota
Właśnie o to chodzi. Pięć razy Ci pisałem- i nie zapamiętałeś. Przykro mi.
Naprawdę.

> Tak jak ty strasznie żałuję, że sposób prowadzenia sprawy pozostawia tak
> dużo miejsca na brednie :-(

Czyli co? Chłopaki popełnili pewne błędy, no ale poza tym jest gites
tenteges- wszystko gra i koliduje? No ale przez te błędy te głupie ludzie z
PISu i te cholerne mohery wymyślają teorie spiskowe, tak?

Stalker- ja naprawdę proszę o protokół z sekcji zwłok pancernej brzozy
smoleńskiej- jest przecież w sieci, jak zapewniasz. No przecież tam będzie
czarno na białym- jak rozwalił się o nią samolot.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

123. Data: 2012-05-06 22:09:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> określeniem struktury molekularnej...
>
> Stalker, i piszę to jak najbardziej poważnie, nauczony doświadczeniem

I naprawdę uważasz, że badania mechanoskopijne brzozy nie wniosły by niczego
ważnego do śledztwa?! Czy Ty, będąc np odpowiedzialnym za śledztwo- nie
zleciłbyś w pierwszej kolejności- zabezpieczenia tej pancernej brzozy i nie
nakazał przeprowadzenia dokładnych badań? Stalker- co mogło by z takich
badań wyniknąć? I jak myślisz- dlaczego tak sięczepiam raportu z badania
brzozy?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

124. Data: 2012-05-06 22:21:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 23:54, Chiron pisze:

> No ale właśnie o to chodzi. Nie musisz być krytykiem. Powaga. Daj swój
> argument. Zrób co chcesz- ale_bądź_pozytywny.

Ale ja muszę być krytyczny, bo ty jesteś kompletnie bezkrytyczny :-)

Argumentów dostajesz ode mnie mnóstwo, zarówno za jak i przeciw.
To twoje "bądź pozytywny" to też takie tylko zagranie pod publiczkę,
wynikające z założenia że ty piszesz "pozytywnie".

A tu niestety Chiron jest tak, że nawet jeśli się pisze argumenty "za"
to wcale nie jest równoznaczne z tym, że się jest "pozytywny".

> I myśl ciepło o rozmówcy. To_nie_żart, jak pewno sądzisz.

Ach ja o tobie Chiron myślę bardzo ciepło, tylko że kompletnie się z
tobą nie zgadzam :-)

Wiem, że podejmowanie rozmowy z tobą może się skończyć dla mnie łatką
"bycia tym niegrzecznym", bo mnie pokryjesz warstwą analiz w stylu "bądź
pozytywny", etc., ale godzę się na takie ryzyko :-)

> Właśnie o to chodzi. Pięć razy Ci pisałem- i nie zapamiętałeś. Przykro
> mi. Naprawdę.

Ależ ja bardzo dobrze zapamiętałem, że potrafisz strasznie naiwne bzdury
wypisywać, byle pasowały pod już istniejącą tezę.

> Stalker- ja naprawdę proszę o protokół z sekcji zwłok pancernej brzozy
> smoleńskiej- jest przecież w sieci, jak zapewniasz. No przecież tam
> będzie czarno na białym- jak rozwalił się o nią samolot.

O niczym takim nie zapewniałem. (Jak już zdążyłem chwilę przed twoim
postem napisać)

Stalker

125. Data: 2012-05-06 22:25:31

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-07 00:09, Chiron pisze:

> [...]
> Stalker- co mogło by z takich badań wyniknąć? I jak myślisz- dlaczego
> tak sięczepiam raportu z badania brzozy?

Chiron, tak jak napisałem: Ja bym tam rzetelnie atom po atomie tej
brzozy opisał. Nawet jeśliby to sensu nie miało. Tylko i wyłącznie
dlatego, że zamknął bym drogę bzdurom jakie się teraz wypisuje.

(Chociaż zdaję sobie też sprawę z tego, że i tak będzie znaczna grupa
ludzi, dla których rzetelne śledztwo to by było takie które udowodniło
zamach)

Stalker

126. Data: 2012-05-06 23:01:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 May 2012 00:25:31 +0200, Stalker napisał(a):

> (Chociaż zdaję sobie też sprawę z tego, że i tak będzie znaczna grupa
> ludzi, dla których rzetelne śledztwo to by było takie które udowodniło
> zamach)

Nie można tego udowodnić. Byle kto tego nie zrobił - wszystko jest tak
skonstruowane, że prawda jest ukrywana wcale niekoniecznie przez
bezpośrednich sprawców. I wcale niekoniecznie bezpośredni sprawcy są tutaj
najważniejsi.

127. Data: 2012-05-07 07:15:41

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> (Chociaż zdaję sobie też sprawę z tego, że i tak będzie znaczna grupa
> ludzi, dla których rzetelne śledztwo to by było takie które udowodniło

Z całą pewnością zbadanie brzozy odpowiedziało by na pytanie, czy została
ścięta np 3 metry czy 20 metrów nad ziemią. Od tego zależy dalsze zachowanie
samolotu- jeśli nie nastąpiła wewnątrz eksplozja. To wie praktycznie każdy.
Stalker- takich jaskółek w tym """"śledztwie"""" jest całkiem sporo, tak? No
to pytam: prowadzą je kompletni ignoranci,
czy_raczej_inaczej_należy_to_tłumaczyć?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

128. Data: 2012-05-07 14:54:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

Jak ktoś chce popatrzeć jak to wygląda w realu, właśnie leci transmisja live
ze stołu finałowego pewnego turnieju we włoszech. W tej sekundzie jak to
piszę jest akurat przerwa w turnieju. Po lewej stronie rozdającego siedzi
polak. Taki w czarnej skórze.
http://www.pokerstarsipt.it/tv/

Buziak
Dębska

P.S.
medea - odpisałem Ci na priv, tylko nie wiem czy aktualny .. mam go z kiedyś
kiedyś tam.

129. Data: 2012-05-07 15:37:55

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 01:20, Przemysław Dębski pisze:

> To świt będzie już jutro rano ??? Na koń !!!

coby pasował do koloru nieba:

http://www.zabawkiczarek.pl/oferta/hurtownia-zabawek
-czarek/rowerki_i_pojazdy/kon_na_biegunach_rozowy/

130. Data: 2012-05-07 15:47:29

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 00:47, Chiron pisze:

> A jest możliwość- może wykupić domenę np w Chile (dobre prawo dla
> korzystających z domen, serwerów proxy, etc)- i coś takiego postawić?
> Jak widzisz realność tego interesu?

Mnie osobiście bardziej atrakcyjny wydaje się hazard na GPW
poparty lekturą (i nie tylko ...) rozpraw doktorskich w rodzaju:
http://jaruszewicz.com/wp-content/uploads/2012/01/FI
N-PRE-MJR-doktorat-3v04.pdf

Ale to i tak jest 'nie ta strona'. Żeby być po właściwej stronie,
należałoby założyć własne biuro maklerskie z atrakcyjną prowizją.
Koszt takiej inwestycji: jeszcze większy, jak założenie własnego
internetowego kasyna, ale kto wie, czy aż tak dużo większy ...

Hitler nigdy nie umarł!
Kryteria wyboru
Re: Auto Insurance Online
Krucjata w intencji