ło matko

61. Data: 2012-05-04 23:15:19

Temat: Re: ło matko
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1lgl$m4p$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> jakie masz IQ?
> :-)

Niższe od Ciebie, jeżeli To Ciebie pocieszy i da spokojnie
zasnąć, żebyś następnego dnia mógł się zmierzyć z zaskakującym i
stresującym zjawiskiem świtu.

PF

62. Data: 2012-05-04 23:15:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Jest ryzyko, jest hazard :) Jak mi udowodnisz, że nie ma ryzyka,
> przyznam Ci rację, że to nie hazard :)

<jntov7$faj$1@inews.gazeta.pl> a tam:
*****
Zgadza się. Kasyna z ich grami należy omijać z daleka z ww. powodów. Z
pokerkiem sprawa ma się nieco inaczej. Losowe są tylko karty które
dostajesz, natomiast jak je rozegrasz - to twoja decyzja, która musi być
matematycznie poprawna. Przykładowo przed wymianą brakuje Ci 1 karty do
koloru. W talli jest ich 13, ty masz 4 czyli w pozostałych 47 nieznanych
kartach jest ich 9. Prawdopodobieństwo że dobierzesz do koloru wynosi
więc około 19%. W puli jest 50 ty musisz dorzucić 10 żeby wejść i wtedy
pula wyniesie 60 - w tej sytuacji opłaca Ci się wejść. Jeśli jednak w
puli jest 20 a Ty musisz dorzucić 10, nie opłaca Ci się to. Oczywiście
nie zawsze nawet jak dobierzesz kolor - wygrasz rozdanie, ale też gdy
dobierzesz i wygrasz z reguły udaje się po dobieraniu wyciągnąć jeszcze
trochę dolców od przeciwników którzy sprawdzą Twoje podbicie - co
zrównoważy te rozdania z dobranym kolorem "niesłusznie przegrane:)".
To oczywiście tylko jedna z wielu rodzajów sytuacji na które trzeba być
przygotowanym. Chodzi o to, że na przestrzeni wielu rozdań to jakie
karty dostajesz przestaje mieć znaczenie, gdyż pech z fartem w tym
zakresie się równoważą. Znaczenie ma - na ile Twoje decyzje są
matematycznie poprawne, oraz na ile matematycznie niepoprawne są decyzje
przeciwników z którymi grasz :)
****

> PS I uzależnia cholerstwo, co nie? ;)
> Punkt dla mnie :)

Sama sobie sędzią, żonglerem, zakrętem ;)

Dębska

63. Data: 2012-05-04 23:20:44

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> [...]
>
> Niższe od Ciebie, jeżeli To Ciebie pocieszy i da spokojnie
> zasnąć, żebyś następnego dnia mógł się zmierzyć z zaskakującym i

To świt będzie już jutro rano ??? Na koń !!!

Dębska

64. Data: 2012-05-04 23:22:11

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Niższe od Ciebie, jeżeli To Ciebie pocieszy i da spokojnie
> zasnąć, żebyś następnego dnia mógł się zmierzyć z zaskakującym i

Tak naprawdę- mam to gdzieś, jakie masz IQ. Jednak nie widzę powodu, dla
którego miałbyś mi non stop "wrzucać" Mnie to nie bawi. A Ciebie? Poza tym-
nie ma z mojej strony powodu, żeby nie pogadać

serdecznie pozdrawiam

Chiron

65. Data: 2012-05-04 23:25:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> równoważą. Znaczenie ma - na ile Twoje decyzje są matematycznie poprawne,
> oraz na ile matematycznie niepoprawne są decyzje przeciwników z którymi

Furda tam- prawdopodobieństwo. Nie powinno się siadać do gry z maszyną.
Siadasz z ludźmi. Masz gdzieś prawdopodobieństwo. Widzisz ich oczy. Jak
radzą sobie ze stresem, kiedy blefują. Jaki wydzielają zapach zależnie od
emocji. Jak się zachować, żeby puściły im nerwy i emocje przysłoniły fakt,
że akurat ciągniesz w górę- mając w ręku parę dwójek...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

66. Data: 2012-05-04 23:27:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> dla którego miałbyś mi non stop "wrzucać" Mnie to nie bawi. A Ciebie?
> Poza tym- nie ma z mojej strony powodu, żeby nie pogadać

Powiem szczerze, że gdyby ktoś drwił z mojego IQ to byłby to powód żeby
nie pogadać, tym bardziej gdybym miał tego kogoś IQ gdzieś

tam. Dębska

67. Data: 2012-05-04 23:28:26

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To świt będzie już jutro rano ??? Na koń !!!

Nie zwiewaj. Ja naprawdę rozważam możliwość takiego- no choćby na razie
małego biznesiku:-). Wiesz- serwer w Chile. Logowanie przez chilijskie
proxy. Płatność- co proponujesz? Paypal? Karty kredytowe? Dołózmy
BlackJacka, i parę innych zabawek- powinno się udać

serdecznie pozdrawiam

Chiron

68. Data: 2012-05-04 23:29:29

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem szczerze, że gdyby ktoś drwił z mojego IQ to byłby to powód żeby
> nie pogadać, tym bardziej gdybym miał tego kogoś IQ gdzieś
>
> tam. Dębska
Nie kpię. Tylko się odgryzam za jełopów i podobnych takich:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

69. Data: 2012-05-04 23:30:39

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1mbe$3hf$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

> We wszystkim wietrzysz podstęp. OK. Ostrożności nigdy dosyć.
> Statystycznie na 6 niezaruchań odkryjesz jednego oszusta/oszustkę :)

Nie wietrzę podstępu - przytaczam tylko informacje. Gdybyś mi
napisał, że zawsze po drugiej stronie kabla jest rozgrzana do
czerwoności 18 latka, a ja bym w to uwierzył, to i tak bym z
tego nie skorzystał, bo mi to do niczego nie jest potrzebne -
nie potrzebuję dopieszczać swojego ego i innych części ciała. ;>

> Aj tam marketing. Po co ja Ci to matematycznie przedstawiłem ? Marketing
> jest w każdej dziedzinie. Mniej lub bardziej uczciwy. Zasadniczo go olać
> trzeba i przeliczyć co się opłaca co nie.

Zasadniczo, jeżeli każdy znajomy mówi, że sprzedał z zyskiem
swój portal [i ma do końca życuia wszystko w d...ie], to
właściciel też zaczyna kombinować, żeby sprzedać z zyskiem.
Socjologia Blada Twarzy. ;>

> Dżentelmeni nie gada5ją o ilościach ;)

I tak na 7 się zakończy, chyba że ego Chirona wcześniej
zdechnie. ;> Więcej nie mam i nie mam chwilowo jak uzupełnić.

PF

70. Data: 2012-05-04 23:34:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> od emocji. Jak się zachować, żeby puściły im nerwy i emocje przysłoniły
> fakt, że akurat ciągniesz w górę- mając w ręku parę dwójek...

Ano widzisz. I tu prawdopodobieństwo rządzi wbrew pozorom. Masz na ręku
parę dwójek. Wszyscy spasowali, Twój ruch, za Tobą jeden gracz.
Prawdopodobieństwo że wygrasz jest ponad 50% więc podbijasz. Jeśli za
tobą dwóch graczy, prawdopodobieństwo że wygrasz jest mniejsze niż 30%
więc pasujesz - tu musisz mieć 88 lub lepiej. Zapach, pot i wyraz oczu
nie mają znaczenia :)

Dębska

Hitler nigdy nie umarł!
Kryteria wyboru