Re: lodówka wolna czy zabudowana

Data: 2003-11-14 16:21:41
Temat: Re: lodówka wolna czy zabudowana
Od: "KK" <n...@n...com>

De gustibus non est disputandum :). Ale wiele ludzi chciałoby tą
lodówkę, zmywarkę ukryć; przykładowo: w rustykalnym wnętrzu wszystko w
drewnie, piec kaflowy aż to nagle bach! - metal-zgrzyt, no to starają
się to ukryć. Nie oznacza to że takie czy inne podejście jest lepsze lub
gorsze, po prostu jeden woli tak a drugi inaczej. Logicznie rzecz biorąc
sprzęt do zabudowy powinien być tańszy, skoro koszt wytworzenia jest
niższy (nie trzeba tworzyć ładnego frontu), ale handel rządzi się innymi
prawami. Skoro sprzęt do zabudowy jest droższy, to znaczy że trafia w
swój segment rynku gdzie znajduje popyt.
===
Jeśli ktoś wie czego chce to ma ułatwione zadanie - musi "tylko" na to
zarobić ;-) Ja jednak kierując się i estetyką i kasą stwierdziłem, że jestem
w stanie stworzyć bardzo ładną (dla mnie) kuchnię z dużą ilością bieli.
Ekonomicznie to dobry pomysł. Odpada zmywarka do zabudowy - wystarczy
przykryć wspólnym blatem i na dole cokół. Kupiłem super kuchnię i płytę
białą - z wyprzedaży - bo biała miała małe wzięcie a funkcje takie jak
srebrne (droższe :-). Lodówka bez zabudowy - fajnie, można na niej kłaść
różne rzeczy - jest pojemniejsza przy tej samej wysokości :-) itp itd.
Po co to piszę - czasem ludzie jakby na ślepo kupują wszystko do zabudowy bo
tak jest cool ;-) A myślę, że sporo osób mogło by sobie zrobić fajną kuchnię
bez kupowania sprzętu do zabudowy/inox itp.

pzdr
KK