Re: ?lub.

From: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: ?lub.
Date: Mon, 06 Jun 2005 00:56:48 +0200
<5...@4...com>
<d7vq08$rih$1@inews.gazeta.pl>
<9...@4...com>

Anna M. Gidyńska wrote:
> [...]

spoko spoko, marksa nam nie zamierzja zabrac. BTW jest jeszcze ten w
GM.

no ja za rzadko odjezdzam, zeby to byla dobra okazja do wpadania :)
ale tez wpadalam, bo mi po drodze. i quiche szpinakowy mozna bylo
zjesc...

> no, to chwilowo masz problem, musiałabyś się pojawić w okolicach
> Gdańskiego (np. 33 spod Centralnego na północ). Arkadię polecam, dużo
> ciekawych sklepów, np. Taberna Saponaria, jak lubisz pierdoły
> kąpielowo-pachnące w stylu naturalnym. no i Tommy Store, chociaż nijak
> się ich oferta nie ma do tego, co jest w USA:/

a taberne tez polecam - obkupilam tam raz siebie i rozne
osoby obdarowalam ichnimi wyrobami. mila i tansza alternatywa
dla l'Occitane w dziedzinie kapielowej.

-- kasica