Re: lubie

Data: 2003-01-23 15:36:52
Temat: Re: lubie
Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl (zabezpiecznie)>

Użytkownik "MLis" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b0ohru$rir$1@news.tpi.pl...

> Mam Cię ! A jednak cos Ciebie gryzie ze tu zaglądasz . . .

tiaaa...gryzie mnie t-shirt pod pachami ;-)
:-PPP

> a może to zwykła próżność, chcesz pokazać - jaki wspaniały jest

heh! niestety mam mnóstwo wad i przywar, ale nie mam ochoty o nich pisac
ponieważ nie ma to związku z uzaleznieniami.
Masz skrzywiony pogląd na Swiat. Uważasz, że każdy kto zabiera głos na temat
uzaleznień musi być alkoholikiem lub narkomanem? Uzmysłów sobie, że grupy
dyskusyjne to nie jest zamkniete ksenofobiczne towarzystwo wzajemnej
adoracji, ani grupa wsparcia AA gdzie mogą się wypowiadać tylko uzaleznieni
i kazdy opowiada o swoich problemach. Internet to forum otwarte. A ta grupa
jest moderowana więc posty NTG są odrzucane. Mówię to co myslę, jak Ci sie
nie podobają moje argumenty to je podważ swoimi argumentami, a gdy Ci ich
brakuje to chociaż bez agresji proszę :-)

> a może zboczek jakiś jesteś. . .

Masz jakis kompleks niższości, że uciekasz sie do obraźliwych epitetów?
A może drugi lub wódka tak Ci już mózg wypaliły, że brakuje rzeczowych
argumentów i tylko na obraźliwe odzywki Cie stac?

BTW: Jeżeli ktos z grupowiczów uważa, że od intensywnego sportu nie mozna
się uzależnic to zapraszam do dyskusji. Ja uważam, że mozna. Znam mlodych
ludzi, którzy wpadaja prawie w depresję gdy nie mogą pójść na kolejny
trening np na siłowni z powodu grypy.
Przecież temat uzależnienia to nie tylko alkohol i narkotyki!

--
Obcy