maka razowa

1. Data: 2003-01-25 22:03:52

Temat: maka razowa
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Usiluje znalezc w Krakowie zwykla make razowa. Znalazlam w marketach
tylko taka do robienia zurku. Czy nadaje sie ona rowniez do wypiekow?
Jesli nie, to czy ktos wie gdzie mogw w Krakowie znalezc odpowiednia?

Pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2003-01-26 07:28:13

Temat: Re: maka razowa
Od: "Flora" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Usiluje znalezc w Krakowie zwykla make razowa.

Ja kupowałam najzwyklejszą mąkę razową w Tesco. Poza tym zawsze możesz
sprawdzić w sklepach ze zdrową żywnością, tam będzie na pewno.

Pozdrawiam
Flora

1. Data: 2003-01-27 07:20:23

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

drzewko wrote:

> Usiluje znalezc w Krakowie zwykla make razowa. Znalazlam w marketach
> tylko taka do robienia zurku. Czy nadaje sie ona rowniez do wypiekow?
> Jesli nie, to czy ktos wie gdzie mogw w Krakowie znalezc odpowiednia?

Ja make razowa (pszenna i zytnia) kupuje na Starym Kleparzu, na stoisku
gdzie jest duzo roznych kasz, fasoli, soczewicy, suszonych owocow itp.
Make razowa mozna tez kupic w sklepie ze zdrowa zywnoscia (np. na ul.
Krzywej).
A maka do robienia zurku to jest zytnia razowa, wiec sie nadaje do
wypiekow, ale nie zamiast pszennej razowej, tylko tam, gdze potrzebna
zytnia.

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2003-01-27 09:22:20

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Kupiłam mąkę żurkową w Auchanie w Sosnowcu (w Krakowie też chyba jest?) -
robiłam chleb pszenno-żytni - wyszedł super!
Rób spokojnie chleb, ja dowaliłam jeszcze otrąb pszennych i zarodków. :))
Pozdrawiam Iwona

Iwona O.
nr gg: 1034596
i...@p...onet.pl

1. Data: 2003-01-27 16:18:55

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Super!

Bardzo dziekuje za odpowiedzi i pomoc.

Pozdrawiam cieplutko
Aga

1. Data: 2003-02-04 21:44:01

Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drzewko" <d...@b...net> napisał w wiadomości
> Usiluje znalezc w Krakowie zwykla make razowa. Znalazlam w marketach
> tylko taka do robienia zurku. Czy nadaje sie ona rowniez do wypiekow?
> Jesli nie, to czy ktos wie gdzie mogw w Krakowie znalezc odpowiednia?

Sprobuj spytaC w okolicznych piekarniach. Naprawde polecam!! My kupujemy za
niewielkie pieniadze w porownaniu do np. sklepu ze zdrowa zywnoscia.
Kupujemy pszenna i zytnia, zwykla i razowa, pieczywo wychodzi super! Na
pewno w jakiejs piekarni sprzedadza i to niekoniecznie 50kg od razu. :-)
Sylwia

mniej słodkie ciasteczka walentynkowe
Pączki
chrupka cebula
ratunku!!! - w jakiej temperaturze sernik?
Strogonof