chrupka cebula

1. Data: 2003-01-25 17:14:30

Temat: chrupka cebula
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie jak zrobiś cebulę na chrupko? Sprzedają ją w supermarketach
(nie jest taka tania) a ja chciałabym zrobić sama, czy można ją zrobić w
warunkach domowych?

Aguś

1. Data: 2003-01-25 22:55:14

Temat: Re: chrupka cebula
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie jak zrobiś cebulę na chrupko? Sprzedają ją w supermarketach
> (nie jest taka tania) a ja chciałabym zrobić sama, czy można ją zrobić w
> warunkach domowych?

Dolaczam sie do pytania. Uwielbiam prazona cebulke.
Jesli chodzi o markety to tam nie oplaca sie kupowac. Ja kiedys dostalam
kontakt do hurtowni z budki z zapiekankami a ze bylo tam daleko to
poprosilam ich czy nie mogliby mi odsprzedac takiej cebulki. Po kilku dniach
przywiezli jedno dodatkowe opakowanie. Kosztowalo 10 zl a byla to wielka
paka (ok 1 kg ) cebulki ktora zajadalam sie dluuuuuuuuugo. Jak popatrzylam
potem na ceny marketowe to sie zalamalam. Moze warto zapytac w budce z
hamburgerami gdzie taka cebulke uzywaja?

> Aguś

Kropelka

1. Data: 2003-01-26 09:50:19

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szama <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0ugqf$siu$...@n...onet.pl...
> Czy ktoś wie jak zrobiś cebulę na chrupko? Sprzedają ją w supermarketach
> (nie jest taka tania) a ja chciałabym zrobić sama, czy można ją zrobić w
> warunkach domowych?

mysle, ze najszybciej wyjdzie cos podobnego z kombiwara

anya

1. Data: 2003-01-26 10:28:31

Temat: Re: chrupka cebula (P)
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś wie jak zrobiś cebulę na chrupko? Sprzedają ją w supermarketach
> (nie jest taka tania) a ja chciałabym zrobić sama, czy można ją zrobić w

mix z naszego nieocenionego archiwum:
Jola L-L
Cebula smazona w glebokim tluszczu
Porcja dla 4 osob. Czas przygotow. 35 min.
500 g cebuli,
200 g maki,
1 l oleju.
1. Cebule obrac, oplukac, pokroic w plasterki. Kciukiem nacisnac srodek
plasterka i rozdzielic pierscienie.
2. Wsypac make do duzego naczynia, wlozyc cebule, delikatnie wymieszac,
uwazajac, by nie przerywac pierscieni.
3. Gdy wszystkie pierscienie beda pokryte maka, wkladac porcjami do
metalowego
koszyczka. Smazyc na dobrze rozgrzanym oleju na zloty.kolor.
- Cebule mozna rowniez smazyc w ciescie nalesnikowym.
Sorel
Bardzo smakowicie wyszły mi cebulowe krążki smażone w głębokim oleju: Ciasto
naleśnikowe z dodatkiem proszku do pieczenia, a zamiast wody czy innego
mleka dałem białe wino, tak żeby ciasto miało właściwą (naleśnikową)
konsystencję-
Pooh - bardziej żółty niż zielony.
--------------------------------------
Jadlam takie krazki w ciescie nalesnikowym robionym z piwem. Tez pycha. Do
tego byl sos czosnkowy do maczania.
Beata

1. Data: 2003-01-27 10:12:12

Od: Mirek <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Jan 2003 18:14:30 +0100, "szama" <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Czy ktoś wie jak zrobiś cebulę na chrupko? Sprzedają ją w supermarketach
>(nie jest taka tania) a ja chciałabym zrobić sama, czy można ją zrobić w
>warunkach domowych?
>
>Aguś

Jedna z sieci fastfood usiłowała uruchomić w polskich fabrykach
produkcję takiej cebuli. Niestety, Polakom nie udało się utrzymać
reżimu technologicznego i pozostał import.
Więc, chyba, to nie jest takie proste.

Mirek.

ratunku!!! - w jakiej temperaturze sernik?
Strogonof
PIZZA CIASTO WIEM WIEM BYŁO NIE RAZ ALE...
Pieczeń rzymska
Tort kaszubski (P)