maka razowa zytnia i inne takie

1. Data: 2001-11-20 08:45:31

Temat: maka razowa zytnia i inne takie
Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcielo mi ze sklepow make zytnia. Nie widac razowej, natomiast pojawila sie
zurkowa. Czy do domowych chlebowych wypiekow mozna uzyc zurkowej?Qd
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-11-20 08:59:15

Temat: Re: maka razowa zytnia i inne takie
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co "kudlata" <k...@p...onet.pl> oświadczył/a:

> Czy do domowych chlebowych wypiekow mozna uzyc zurkowej?

wszystko można :-)
to żytnia mąka ino nie razowa a taka prawie-biała. a co pieczesz, że
bezczelnie zapytam w ten śniezny poranek?

--
wojmat
aale pada sieg, aale jest zima...

1. Data: 2001-11-20 09:10:31

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to żytnia mąka ino nie razowa a taka prawie-biała. a co pieczesz, że
> bezczelnie zapytam w ten śniezny poranek?

Jaki śnieżny? U mnie +8.. poza tym siedze w pracy i podglądam bezczelnie co
dobrego dzieje sie na kuchni ( mniam) i tak sobie pozwolilam wyjasnic
wątpliwosc. W ogóle czasami mnie spiera na chleb w domu pieczony, kupowalam
gotowa mieszanke na chleb ( taki sobie byl), ale tez wcieło...
A w niedziele zrobilam slodkie kulki wg gazety wyborczej ( magazyn) . Wiecej
nie zrobie. Wystarczy za komentarz? Qd

1. Data: 2001-11-20 13:21:26

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...com.pl wrote:
> bezczelnie zapytam w ten śniezny poranek?

u ciebie tez padal? :)
u mnie jest w sumie nie tak zimno a rano zniezek pruszyl. ale taki
rachityczny, malusienki, ze nawet go nie zauwazylam. dopiero wojtek, bo
wstal wczesniej i juz bardziej rozbudzony byl, zauwazyl :)
kurcze, nie wiem czy od waszego gadania, czy od tego sniegu, czy od czego,
ale tez swieta jakos poczulam w powietrzu :) i geba sama do siebie mi sie
smieje :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-20 13:56:34

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co PatryCCCja <k...@s...pl> oświadczył/a:

> u ciebie tez padal? :)

patrz: sig :-)

--