makrela?

1. Data: 2003-12-16 13:23:18

Temat: makrela?
Od: "EuGeni" <serdel@@newmail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Jest makrela /taka mniej więcej, jakiej używa Rex Hunt na przynętę na ryby.
RRyby!/. Jest wola spożycia jej, makreli. Jakieś suppozycje? Będę wdzięczny.

Namaste!

Eugeni

1. Data: 2003-12-17 08:19:48

Temat: Re: makrela?
Od: "EuGeni" <serdel@@newmail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Zatem, skoro nikt niczego mądrego nie napisał, żona ma po prostu obtoczyła
skumbrię w mące i usmażyła. Jestem zachwycony. Ale ja lubię ryby. Na pewno
będę ją traktował częściej, ale nie sądźcie, wy, którzy macie pomysły na
makrelę, że już jest za późno - ślijcie przepisy. Nadal obiecuję być
wdzięczny.

Namaste!

EuGeniusz Dębski
--
www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp.pl Probably the best SF & F magazin in the world

1. Data: 2003-12-17 10:49:52

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EuGeni" <serdel@@newmail.ru> napisał...

> Jest makrela /taka mniej więcej, jakiej używa Rex Hunt na przynętę na
ryby.
> RRyby!/. Jest wola spożycia jej, makreli. Jakieś suppozycje? Będę
wdzięczny.

a skad wziales?

mac.

1. Data: 2003-12-17 12:24:23

Od: "EuGeni" <serdel@@newmail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej debski" <m...@s...killer> napisał w wiadomości

> a skad wziales?
>
> mac.

Hej!

Z takiego marketu, nazwy nie uajwnię, ale niedaleko ciebie, tylko nie ten
nowy, co to go wszyscy przeklinają, ale ten stary, co to, podobno, ma paść.
I cena jakaś idoityczna - 5,6 za kilo?.. MOja sztika kosztowała 2,4 zyla

Namaste!

EuGeniusz Dębski

1. Data: 2003-12-17 12:32:36

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

paść.
> I cena jakaś idoityczna - 5,6 za kilo?.. MOja sztika kosztowała 2,4 zyla

a filet czy cala? nie za wodnista? dla kota sie nada?

mac.

1. Data: 2003-12-17 12:39:39

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak żyła to chyba cała....

--

Robert Rosłoń
Nihon Tai Jitsu

1. Data: 2003-12-17 13:07:59

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> Jak żyła to chyba cała....

o tym ze zywa nie bylo mowy, ale rex hunt chyba nie uzywa filetow jako
przynety... ;)

mac.

1. Data: 2003-12-17 13:11:17

Od: "EuGeni" <serdel@@newmail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Chyba cię pogięło ( a prywatnie wiem, że tak!)! Kotu - makrela??? Ja dla
siebie kupiełem i sam zjadłem.

ED

1. Data: 2003-12-17 13:51:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

EuGeni wrote:

> Chyba cię pogięło ( a prywatnie wiem, że tak!)! Kotu - makrela??? Ja dla
> siebie kupiełem i sam zjadłem.

Koty na ogół lubią makrelę, ale nie powinny jeść ryb morskich na surowo.
Myślę, ze makrelą z wody nie pogardzą :-)

Krycha&Co(ty)

1. Data: 2003-12-17 14:29:42

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też bym nie pogardził, ale jestem silniejszy od przeciętnego kota, więc
makrela byłaby moja...

--

Robert Rosłoń
Nihon Tai Jitsu
Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Koty na ogół lubią makrelę, ale nie powinny jeść ryb morskich na surowo.
> Myślę, ze makrelą z wody nie pogardzą :-)
>
> Krycha&Co(ty)

Japońskie pałeczki do sushi - Wwa
Pierniczki - zdobienie
po prosbie - cos z twarogu
prosze grupowiczów o link do programów polskich kulinarnych
Makowiec po japońsku