mały problem

11. Data: 2005-09-08 11:46:57

Temat: Re: mały problem
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czlowiek z Zeliwa napisał(a):
>Z ukochana osobą się
> współżyje, a żona tego pana jest oziebła wyraźnie sądząc po stopniu
> zażyłości z nową narzeczoną żonka oziębła jest nie tylko seksualnie.

Przyczyna oziębłości (poza pewnie nielicznymi przypadkami mającymi swoje
źródło w stanie zdrowia) nigdy nie leży po jednej stronie.

Pozdrawiam
Ewa

12. Data: 2005-09-08 13:18:29

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty magda mnie niestety
powstrzymują:

> Wsadz sobie małego między drzwi i ich zamknij

Myślisz, że pogodzi ich widok małego wystającego z przymkniętych drzwi?
W sumie całkiem możliwe.

puchaty

13. Data: 2005-09-08 13:59:45

Od: magda <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra może było za ostro, poniosły mnie nerwy, ale co sądzicie
o przyjaciólce jego żony. Czy to jest przyjaciółka? No chyba nie? Trudno
ją tak nazwać.

14. Data: 2005-09-08 14:25:28

Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i piszesz że wszystko byloby w porządku gdyby cię nie zaczęła szantażować ?
a na co liczyłeś? że będziesz sobie używać ile tylko zechcesz? trzeba było
mysleć głową a nie tylko swoim popędem sie kierować. A teraz wpadłeś w
niezłe sidła. A ta koleżanka twojej żony to wstrętna ochydna babsko bo jak
można zrobić coś takiego znajomej. Myślę że twoja zona z biegiem czasu dowie
się o tym i powinna wszystkie kudły jej powyrywać i przegnać z domu na
cztery wiatry.A ty nie bierz się za obce kobiety tylko porozmawiaj z żoną
może ona potrzebuje pomocy do wychowywania dzieci i jak się wezmiesz do
roboty to nie będziesz już miał siły na skok w bok i może wtedy zrozumiesz
swoją zapracowaną żonę.

15. Data: 2005-09-08 14:57:05

Od: "Czlowiek z Zeliwa" <z...@p...onet.polska_to_piekny_cray> szukaj wiadomości tego autora

> Przyczyna oziębłości (poza pewnie nielicznymi przypadkami mającymi swoje
> źródło w stanie zdrowia) nigdy nie leży po jednej stronie.

Jezeli weźmiemy pod uwagę stan zdrowia psychicznego, przypadki mogą stac się
znacznie bardziej liczne.
W tym konkretnym przypadku nic nie wiadomo.

16. Data: 2005-09-08 18:39:03

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! Może jakieś szczegóły, poproszę ;-).

no nie ma tego duzo
przed wakacjami piotrus zdardzil kinge, bo byl zly
tzn zla blondyna go uwiodla ;)
no i glupi przyznal sie od razu kindze
wiec ta w rozpaczy go zdradzila z rezyserem
i teraz oboje siedza i placza jacy glupi byli i o rozwodzie mowia :)
tyle :>

17. Data: 2005-09-08 18:48:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

skrzato napisał(a):

> [...]
> wiec ta w rozpaczy go zdradzila z rezyserem
> i teraz oboje siedza i placza jacy glupi byli i o rozwodzie mowia :)

Może się jeszcze kiedyś wciągnę. Mam szansę, bo pewnie nie skończą za
szybko z tym serialem - inwencji twórczej im nie brak ;-).

Ewa

18. Data: 2005-09-08 18:50:49

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może się jeszcze kiedyś wciągnę. Mam szansę, bo pewnie nie skończą za
> szybko z tym serialem - inwencji twórczej im nie brak ;-).

to jedyny serial jaki ogladam :))) nie jest najgorzej :D jakby co, moge Ci
co nieco strescic, ale watki nie sa skomplikowane ;D
pzdr
skrzato

19. Data: 2005-09-08 20:18:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

skrzato napisał(a):

> to jedyny serial jaki ogladam :))) nie jest najgorzej :D jakby co, moge Ci
> co nieco strescic, ale watki nie sa skomplikowane ;D

Przyznam szczerze, że mnie kusi w tym serialu tylko jedna rzecz - zawsze
jak niechcący na niego trafię, akurat się odbywa jakaś scena w kuchni,
gdzie pieką ciasto, gotują zupę albo lepią pierogi (to chyba wczoraj
było bodajże), bardzo mi się to ciepłe wydaje, inne wątki raczej by mnie
nudziły.

Pozdrawiam
Ewa

20. Data: 2005-09-08 20:32:18

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie pieką ciasto, gotują zupę albo lepią pierogi (to chyba wczoraj było
> bodajże), bardzo mi się to ciepłe wydaje, inne wątki raczej by mnie

bo to takie rodzinne klimaty ;))
mogliby jeszcze na koniec filmu przepisy zamieszczac :>
ja sie przy tym relaksuje, czasem mi tego potrzeba, siadam i nie musze sie
zastanawiac, co autor mial na mysli, krecac taka scene :)) a i czasem fajni
aktorzy sie trafia ;)
skoro lubisz kuchnie, to powinnas polubic ulubiony serial mojego meza,
czyli kulinarne podroze pana Maklowicza :)) zawsze mamy slinotok, jak
przyrzadza jedzonko, a na koniec jak sie obzera, to wzbudza w nas instynkty
mordercze :] do tego zawsze schlodzone piwko, albo wino ... powinni tego
zabronic ;)
pzdr
skrzato

oddam opiekunkę w dobre ręce - Kraków