Re: mam doła jak nie wiem

Data: 2004-10-17 15:55:33
Temat: Re: mam doła jak nie wiem
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"tweety" <x...@o...pl> wrote in message
news:1d72.0000052a.417172ca@newsgate.onet.pl...

> Chciałabym czasami tak rzucić to wszystko wcholerę i wyjechać gdzieś za granice
> sama i zacząć wszystko od początku, wiem to egoistyczne, ale jestem z dziećmi
> 24 h na dobę nikt mnie w tym nie zastapi i codziennie to samo- sprzątanie,
> gotowanie, spacer z Krzysiem, odbiór Karoli, obiad, lekcje, spacer, spanie i
> cały czas te porządki, gdzie nie spojrze bałagan- brudne okna, choc myłam je 4
> tygodnie temu, podłoga brudna choć 5 min. temu ją myłam i tak w kółko.

Rany, tweety odpusc sobie!!! ty sobie sama nakladasz taki
kierat. nie myj okien tak czesto, nie sprzataj jak dzika.
nic nikomu sie nie stanie kiedy okna wymyjesz rzadziej, a
podloga nie bedzie lsnila. nie chodz obowiazkowo na spacer
z dziecmi, nic im sie nie stanie kiedy posiedza w domu.
nie badz super mama, czy zona, bo jak widac nie sluzy ci to.
badz nieco egozistyczna. uwierz mi to ty sama sobie
nalozylas ten kierat, bo masz w glowie stereotyp
"mamy, zony, gospodyni i co tam jeszcze". Kiedy wyjechalam
z Polski odkrylam jak same Polki nakladaja sobie takie
zachowanie. zobaczylam jak inne kobiety nawet przy
5 dzieci maja czas na przyjemnosci dla siebie, ale
one nie myja okien co 4 tyg, czy lataja ze scierka jak
zwariowane. rob tylko rzeczy niezbedne. wolne
wykorzystuj dla siebie, poczytaj gazete, nie wiem co
lubisz. zrob to. obiad zrob raz o duzy, reszte wsadz do
zamrazalnika, i odmroz kiedy nie bedziesz chciala gotowac.
masz ochote wyjechac? moze to bylby i dobry pomysl, bo
zaobaczylabys jak duzo niepotrzebnych rzeczy sama
sobie nakladasz starajac sie sprostac narzucaonym
przez siebie wymaganiom.
rob tylko te niezbedne i zajmij sie przyjenosciami
dla siebie, bo jak sama widzisz super mama nie jest
szczesliwa.

iwon(k)a