Re: mam grupe i co dalej

Data: 2001-08-12 08:52:16
Temat: Re: mam grupe i co dalej
Od: "Sylwi@" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik Doughnut <d...@f...lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9l3hig$3ns$...@n...lublin.pl...

Witaj Tomku w to niedzielne przedpołudnie .... :-)))

> Sylwio witaj hmmm no wlasnie raczej chyba sie nie znamy,
Nic straconego .... ;-)))

> [...]
> jeszcze (jeszcze) pracuje i dostaje 580 wiec widzisz ale mimo wszystko
> pieniadze takie jak 1000 zl to jednak za malo naszczescie mam gdzie
jeszcze
> mieszkac. I starcza mi na rachunki moje tel na komorke chociaz wiesz
jednak
> czuje sie nie doceniony poniewaz ledwo skonczylem szkole zawodowke i do
> pracy ale mimo ze pracowalem w piekarni to przez piekiarnie zepsulem sobie
> oczy na tyle zeby dostac grupe gdyby nie to to bym mogl jeszcze w miare
> pracowac . Ale coz mimo wszystko mam rente i to mnie cieszy ze mam jakies

No to porównaj....
Ja mam 1000 złotych po 26 latach pracy.
Swoje powinności zawodowe muszę wykonywać codziennie w określonych
godzinach, nieraz i po a niekiedy sama biorę je do domu zeby coś wymyślic
albo sobie pomóc, ułatwić. W tej trzeciej sytuacji nikt mi za to nie płaci
robię to mam ochotę, bo chcę.
Mam na utrzymaniu rodzinę. mój mąż zarabia mniej niż ja właśnie z powodu
braku wykształcenia ale za to nadrabia to pracowitością. Umie zrobić wiele
rzeczy i nie muszę powiedzmy wzywać fachowca żeby mi wbił gwóźdź do ściany
albo pomalował mieszkanie. Mamy 19 letni córkę.
Z tych pieniędzy musimy zaplacić czynsz, prad , opłacić telefon na którym
nabijają mi impulsy połączenia z takim znajomym numerem dostępowym...:-)))
no i komórka służąca mi akurat tylko do SMS bo mam trudności z rozmowa przez
telefon. Córka tez ma potrzeby.
Więc jaka relacja ?
Okolo 2000 - około 800 złotych opłat, zostaje 1200 zlotych na trzy osoby
żeby się wyżywić i ubrać oraz na przyjemności..... na miesiąc.
I jak to się ma do renty i dodatkowej pracy?
Można to porownać ...?
Ja po pracy drugi "etat" mam w domu ....
a przyjemność korespondencji z Wami którą teraz odkryłam. pozostawiam na
godziny wieczorne albo niedziele i święta albo tak jak było teraz.....
urlop.
Nie patrzę na telewizję bo mało co słysze ale wtedy sobie "rozmawiam" z Wami
w ten szczególny sposób.
Tego Tomku nie da się porównać.
Zupełnie inaczej muszę zapracować na utrzymanie niz renta + dodatkowa praca.
Każdy ma prawo uważać że jest w lepszej czy gorszej sytuacji od drugiego.
Ja nie narzekam ale wkurza mnie bezpodstawne narzekanie innych.

> Tomek a sylwio tak dla sprostowania to mam 30 lat wlasnie

Wiem, że przebywam w towarzystwie młodych gentekmanów. :-)))

Trochę się rozgadałam, pardon.

Posyłam walizkę uśmiechów na niedzielę ....
Uśmiechnijcie sie ... ;-))))))

--
Do usłyszenia
Sylwia

e...@p...onet.pl

Gdy uda Cię Twoją rzeczywistość potraktowac jak marzenie,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.