Re: mam grupe i co dalej

From: "Doughnut" <d...@f...lublin.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: mam grupe i co dalej
Date: Mon, 13 Aug 2001 08:01:43 +0200

Jarku
Znow sie z Toba nie zgodze poniewaz jesli ktos skonczyl szkole dla
niedowidzacych czy etz jak zes nazwal szkole masowa , to nie wazne. Wazne
jest to aby ludzie tzw normalni czyli mowiac pelnosprawni porownoali nas
osobach niepelnosprawnych 1 grupa czy tez 2 grupa jako osoby partnerskie , z
ktorymi mozna pracowac oraz to ze mozna razem z nimi przebywac .Co z tego ze
komus sie udalo skonczyc szkole czy tez studja , ale warunki jakie sa na
uczelniach sa tragiczne tzn np to ze czlowiekn niepelnosprawny napewno nie
wiedze sobie po schodach np na 9 pietro rektoratu czy tez na 5 w jedzie
gdzie sa schodzy tylko a wind przeznaczonych dla wozkow jest malo. Co z tego
ze osoby pelnosprawne chca sie integrowac z osobami niepelnosprawnymi kiedy
niema w nich zrozumienia dla tych osob gdzie trzeba naprawde pomoc tym
osobom.
A jesli osoby niepelnosprawne czuje w sobie ambicje uczenia sie dalej to nie
mozna im tego zabronic poniewaz oni czuja sie ze beda i sa chciec czuc sie
potrzebni , a nie zpychani na bok gdzie tylko czasem podejdzie do nich jakas
litosciwa osoba i pomoze im wjechac tam gdzie chca .
Z podrowieniami
Tomek

12.08 Pituś
12.08 Pituś
12.08 Pituś
13.08 prusak
13.08 NeoN
13.08 Jacek Kruszniewski
13.08 Doughnut
13.08 NeoN
13.08 Doughnut
13.08 zenter
13.08 Leszek Marażewski
13.08 Jacek Kruszniewski
13.08 Jacek Kruszniewski
14.08 Doughnut
14.08 Doughnut
Vitruvian Man - parts 1-6
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo