Re: mam grupe i co dalej

From: "Doughnut" <d...@f...lublin.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: mam grupe i co dalej
Date: Mon, 13 Aug 2001 13:18:35 +0200

Nie zgodze sluchaj nie kazdy czlowiek wie czego chce poniewaz uwazam ze
osoba, ktora ma grupe inwalidzka oraz dyslekcje mowy i tylko to dalo do
zrozumienia zeby nie zostac przyjetym do pracy to uwazam ze to jednak jest
to jest takze dyskryminacja osob, ktore maja problemy z mowa i t4ylko to
jest aby nie przyjac do pracy to jest moim zdaniem glupota. Poniewaz jesli
czlowiek niepelnosprawny jest fachowcem sprawy jesli chodzi o informatyke
czy tez net to uwazam ze taki czlowiek nie powinien byc dyskryminowany .
Pozdrawiam Tomek
Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Niestety - w twoim przypadku, jeszcze to występuję, że niestety do
klienta
> nie pójdziesz :( i tutaj przyszli pracodawcy się tego boją, że w pewnym
> stopniu nie zastąpisz innych ludzi choćby w przypadku urlopu i ewentulnego
> zkonfrontowania Cię z klientem.
>
> To ogranicza ci pracę - tylko jako pracownik wewnętrzny :(
> taki który nie ma styku z klientami
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek K.
>
> +-------------------------------+
> | http://www.proinfo.pl/jacek.k |
> +-------------------------------+

13.08 NeoN
13.08 Doughnut
13.08 zenter
13.08 Leszek Marażewski
13.08 Jacek Kruszniewski
13.08 Jacek Kruszniewski
14.08 Doughnut
14.08 Doughnut
14.08 Jacek Kruszniewski
14.08 Jacek Kruszniewski
15.08 Pituś
15.08 Marian L
15.08 Marian L
15.08 Doughnut
15.08 Jacek Kruszniewski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla