mam grupe i co dalej

11. Data: 2001-08-07 06:36:37

Temat: Re: mam grupe i co dalej
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doughnut napisał(a):

> Tak zwane sprzedawanie sie nic innego nie zmieni poniewaz to jest nic innego
> jak praca niewolnicza, a my osoby niepelnosprawne przeciez mamy prawo
> decydowac co dalej mamy robic.

Nie nie, sprzedawanie się to jest tylko i wyłącznie nasza decyzja, czy się
sprzedać jako pracownik (niewolnik ;-> ) czy jako usługodawca czyli
prywaciarz. Ale zawsze jest to w pewny sposób sprzedawanie się i swojej
wiedzy.

> Tak wiec wszystko zalezy od nas niepelnosprawnych jakie przedstawimy CV czy
> tez swoje umiejetnosci co umiemy pokazac .

Dokładnie tak - Święte słowea jakby JC napisał :-)
Musimy sami udowodnić co i jak potrafimy zrobić, wykonać i to nazywam dobrym
sprzedaniem się. Rynek pracy jest komercyjny i Ci co się dobrze sprzedadzą
mają się OK.

Ale !!!
Do tego jest potrzebna edukacja !!!
Niestety bez wykształcenia na tym rynku nic się nie zrobi :-(

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

12. Data: 2001-08-07 09:07:25

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ale !!!
> Do tego jest potrzebna edukacja !!!
> Niestety bez wykształcenia na tym rynku nic się nie zrobi :-(

Masz całkowita rację... Żeby się sprzedać, trzeba coś umieć... i tu wracamy
do edukacji ON. To jest tzw. sprężenie zwrotne...

-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie

- Frank

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

13. Data: 2001-08-07 09:51:40

Od: "Doughnut" <d...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

o Wlasnie jesli masz wlasnie biuro i firme wiec mozesz zatrudniac osoby
niepelnosprawne bedziesz mial w tedy jakies ulgi

14. Data: 2001-08-07 11:20:02

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doughnut napisał(a):

> o Wlasnie jesli masz wlasnie biuro i firme wiec mozesz zatrudniac osoby
> niepelnosprawne bedziesz mial w tedy jakies ulgi

Nie stać mnie :-((

Po prostu

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

15. Data: 2001-08-07 11:25:26

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Frank napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Masz całkowita rację... Żeby się sprzedać, trzeba coś umieć... i tu wracamy
> do edukacji ON. To jest tzw. sprężenie zwrotne...

Wniosek - powinniśmy bardziej zwrócić sie ku problemom Edukacji, a nie
zatrudnienia ON.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

16. Data: 2001-08-07 12:24:11

Od: "Doughnut" <d...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale zobacz jak bys sie postaral o z PFRON o zrobionia stanowiska pracy dla
osoby niepelnosprawnej .

17. Data: 2001-08-07 12:53:07

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doughnut napisał(a):

> Ale zobacz jak bys sie postaral o z PFRON o zrobionia stanowiska pracy dla
> osoby niepelnosprawnej .

I co dalej ???

1. Musi to być informatyk-programista
2. Taki to bierze 2 000 minimum na rączkę
3. Na to mnie nie stać :-((

I co - dołożysz mi ???

Stanowisko to nie tylko - dalej trzeba pracownika utrzymać i on jeszcze musi na
siebie i na mnie zarobić.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

18. Data: 2001-08-07 13:01:51

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doughnut" <d...@f...lublin.pl> napisał
w wiadomości news:9knvra$m23$1@news.lublin.pl...
> Tak zwane sprzedawanie sie nic innego nie zmieni
> poniewaz to jest nic innego jak praca niewolnicza,

Mylisz sie. To nie jest niewolnictwo.
Nikt Cie przeciez nie zmusza do pracy.
Wolno Ci nie pracowac!
....i wegetowac w nedzy, albo i umrzec z glodu.

> Tak wiec wszystko zalezy od nas niepelnosprawnych jakie
> przedstawimy CV czy tez swoje umiejetnosci co umiemy pokazac .

O wlasnie.
Tylko niestety, nie wystarczy sie pokazac w CV.
Trzeba potem rzeczywiscie wykazac sie tymi umiejetnosciami,
dla ktorych nas zatrudnili.
Inaczej kiszka - po okresie probnym Ci podziekuja.
A jak sie uda to jeszcze wczesniej.

Maciek

19. Data: 2001-08-07 14:59:15

Od: "Doughnut" <d...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez mozesz sie starac o pieniadze z PFRON na dofinansowanie

20. Data: 2001-08-07 20:47:48

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doughnut napisał(a):

> Przeciez mozesz sie starac o pieniadze z PFRON na dofinansowanie

Czego - zarobków ?

To nie na tym ma polegać - aby przez kilka lat PFRON dokładał to mojego
interesu - bo w tym żaden interes ani dla Państwa ani dla zatrudnionego, nadal
będzie się czuł jako dodatek, a nie jako pełnoprawny pracownik.

Rozumiem ulgi w ZUS-ie , może w podatku dochodowym - jako wyrównanie kosztó
z tytułu ON i jego niepełnej dyspozycyjności. Ale stała dotacja tak z palca
to się nie ma jak do popierania zatrudnienia ON.

Zawsze trzeba się kierować zdrowymi zasadami ekonomii - wiem że to to boli,
zwłaszcza jak niekiedy nawet trzeba dołożyć do interesu, ale tak jest
w życiu.

W obecnej chwili to PFRON dokłada na stanowisko pracy i potem do ZUS-u i na tym
koniec. Dla ZPChr zwraca jeszcze część VAT-u zapłaconego (według ilości etatów ON) ,
jeżeli się nie mylę to tak jest.

Co z tego że zatrudnię ON jak go potem zwolnię bo skończą się pieniądze z PFRON-u.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

Witajcie