Re: marcinkiewicz sie zakochał!

Data: 2009-01-26 21:38:31
Temat: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 26 Jan 2009 21:55:09 +0100, tren R napisał(a):

> fakt twoje poglądy wydają się być niezależne od wszystkiego.
> nawet od faktów.

Fakty to nie tylko gołe zjwiska fizyczne czy chemiczne - więc podlegają
ludzkiej interpretacji i ustosunkowaniu się do nich; nikt nie jest w stanie
osądzić, że to właśnie moje poglądy są złe i w tym zakresie ci, co tak
sądzą, nadal tylko interpretują moje interpretacje, więc powinni miec na
względzie kwadrat granicy błędu:->