Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze masa solna czy palstelina? Pytanie do plastyków Re: masa solna czy palstelina? Pytanie do plastyków

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: masa solna czy palstelina? Pytanie do plastyków

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: masa solna czy palstelina? Pytanie do plastyków
Date: Sun, 30 Oct 2005 19:10:11 -0000
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <dk35jm$3tp$1@inews.gazeta.pl>
References: <djv0qv$4eo$1@nemesis.news.tpi.pl> <dk0dc6$b6d$1@atlantis.news.tpi.pl>
<dk0poq$4s0$1@nemesis.news.tpi.pl> <dk32de$jsj$1@nemesis.news.tpi.pl>
Reply-To: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: cpc2-darl2-3-0-cust66.midd.cable.ntl.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1130699190 4025 81.101.62.66 (30 Oct 2005 19:06:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Oct 2005 19:06:30 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Priority: 3
X-User: hanula
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:5227
Ukryj nagłówki

In news:dk32de$jsj$1@nemesis.news.tpi.pl, Rozs wrote:
> Aha, a po malowaniu jeszcze popryskałam całość lakierem do włosów,
> żeby farba nie barwiła rąk (można też zapastować bezbarwną pastą do
> butów - tylko to musi być bardzo dobrze wyschnięta farba).

A próbowałaś może lakierować? Tzn. nie lakierem do włosów, tylko np.
bezbarwnym do drewna?

Właśnie mam za sobą pierwsze eksperymenty z masą papierową, zrobiłyśmy
miseczki z gazet podartych na kawałki i wrzuconych do mieszaniny wody z
mąką (Sara ma 3 lata, więc klej do tapet nie wchodzi w rachubę). Po
wysuszeniu pomalowałam farbą emulsyjną na biało, a potem Sara pokolorowała
plakatówkami. Teraz chciałabym to jakoś zakonserwować, nie na wieki, bo
nie warto, okropnie to wszystko toporne, ale żeby chociaż przez chwilę
ładnie wyglądało.

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
30.10 Eulalka
30.10 Hanna Burdon
30.10 Eulalka
31.10 Rozs
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
Statystyki inicjacji seksualnej
Poszukuje tytułu książki
Jak wyobrazacie sobie otwarcie przedszkoli i klas I - III ?
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?
Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem