matka

291. Data: 2003-09-22 18:21:21

Temat: Re: matka
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message
news:bkncjt$2kq0$2@news2.ipartners.pl...
> Eulalka, co pod 2 kg ziemniaków, 1 chlebie, 2 kartonach mleka, 1/2 kg
> mięsa, minerałce, soku dla dzieci.... garbata do domu wrac.

Czy masz takie małe dzieci, że nie mogą Ci tego przynieść ?

Jacek

292. Data: 2003-09-22 18:40:22

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> Czy masz takie małe dzieci, że nie mogą Ci tego przynieść ?

A jak miałyby mi przynieść, jak wracam z pracy przed 17., lecę do
przedszkola i z Weroną (lat 4,5) z tymi siatami doginam. Stary wraca
jeszcze później. To, czego nie kupię, bo już nie dam rady, kupi Martyna,
ale ile dzieciak sam ważący 33 kg jest w stanie unieść? - 2 kg
ziemniaków i ew. mleko - w sumie jakieś 3 kg.

Eulalka

293. Data: 2003-09-22 18:40:35

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał

> Ja Ci odpowiem - nie da się - garb już jest ale i tak do wielbląda
> daleko ;-)

To rzeczywiście jest argument ... nie pomyślałam ... bo mi sie 'to' nie
zdarza ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka ... ubawina po pachy wyobrażeniem własnego widoku tygodniowych
zakupów bez samochodu ... samej wody jest 3 zgrzewki :-)))) ... umarłabym po
3 krokach ;-)

294. Data: 2003-09-22 19:20:07

Temat: Re: słowiki czy skowronki
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tam gdzie pracuję gnieżdżą się jaskółki. W życiu czegoś takiego nie
> widziałam - 4-piętrowe bloki w w górnych narożnikach w co 3. oknie
> wiszące gniada. Wszędzie.... Z jednej strony naliczyłam 12!

Przez całą wiosnę i lato miałam gniazdo jaskółcze na własnym balkonie :)
Było zresztą jaskółek w moim bloku znacznie więcej...

boniedydy

295. Data: 2003-09-22 19:49:04

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> Jaaasne ;-) I ja sie najjem przez ten jeden czy dwa dni - nie musze mieć
> wszystkiego codziennie.

Ech, truskawki (prawdziwe) są tak krótko, że ja muszę się najeść na zapas.

> Ja mrożę wszystkie mięsa bo są dla mnie smaczniejsze i kruchsze.

OK, kwestia gustu, choć carpaccio z rozmrożonej wołowiny to ohyda.
ER

296. Data: 2003-09-22 20:13:03

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy napisał:

> Przez całą wiosnę i lato miałam gniazdo jaskółcze na własnym balkonie :)
> Było zresztą jaskółek w moim bloku znacznie więcej...
>
> boniedydy

Bo może ty tam w Sopocie mieszkasz, hę? ;-)

Eulalka

297. Data: 2003-09-22 20:25:37

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał

> Nam posiadanie samochodu jest zbyteczne.

Kwestia przyzwyczajenia ;-)
Ja nawet jak bym mieszkała na skrzyżowaniu Marszałkowskiej i Al.
Jerozolimskich (oczywiście DC - samo centrum) to też nie zrezygnowałabym z
samochodu ... mam znajomych poza miastem, często wracam w nocy i co
najważniejsze ... jest to wygodniejsze (bez kurtki, parasola).

Pozdrawiam
MOLNARka ... straszliwie zeszłyśmy z tematu ... dobrze, że ja go już z
Margolą wcześniej obgadałam ;-)

298. Data: 2003-09-22 20:28:20

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka napisał:

> [...]
> zakupów bez samochodu ... samej wody jest 3 zgrzewki :-)))) ... umarłabym po

Nam posiadanie samochodu jest zbyteczne. Mieszkamy w miejscu
super-skomunikowanym - szybciej dojadę z pracy do domu kolejką niż
autem, TZ też. Czasem robię większe zakupy, ale biorę taksówkę ;-)

Eulalka

299. Data: 2003-09-23 05:33:20

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> MOLNARka ... straszliwie zeszłyśmy z tematu ... dobrze, że ja go już z
> Margolą wcześniej obgadałam ;-)

Oj dobrze, dobrze. Jestem po rozmowach w wydawnictwie, uronili łzę, teraz
rozliczenia.

Margola w papierach

300. Data: 2003-09-23 05:34:30

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

Pardą, miało iść na priv.

Margola

samotna matka i podatki
Witam po powrocie ze szpitala
Nowe garnki - jak zacząć?
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich