Re: mazy na kafelkach - help

From: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: mazy na kafelkach - help
Date: Tue, 26 Oct 2004 09:18:04 +0200

Użytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2d43.00000273.417d34bd@newsgate.onet.pl...
> [...] Nie wiem co zle robie, ale mi caly czas zostaja
> "mazy" po myciu i plytki sa zamtowiale. [...]

Sprawa pierwsza: czy fugi są zaimpregnowane? Jeżeli nie, to szczerze
polecam - raz, że łatwiej się czyści, a dwa, że nieimpregnowana fugi czasem
lubi się trochę wymywać, od czego fuga brzydnie, a na płytkach zostają
smugi.

Sprawa druga: moje płytki nie lubią być myte małą ilością wody. Może Twoje
też i trzeba spróbować nie wyciskać zbyt mocno mopa/ścierki? Owszem, schnie
dłużej, ale przynajmniej u mnie efekt znacznie lepszy.

Sprawa trzecia: czym myjesz? Z przeprowadzonych badań porównawczych wychodzi
mi, że mop sznurkowy zostawia więcej smug niż taki z pasków. Teraz
przymierzam się do płaskiego, takiego z czymś w rodzaju ręcznika na końcu. A
efekt idealny jest osiągany przez team TŻ + zwykła ścierka (ale TŻ ma silną
wolę i anielską cierpliwość :).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.