meble puszman - opinie ?

1. Data: 2006-07-31 20:43:21

Temat: meble puszman - opinie ?
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zasadzie jak w tytule.
Mam ochotę zamówić kanapę KAREN z fotelem i szukam opinii ewentualnych
użytkowników. Siedziba firmy jest w Sycowie na Dolnym Ślasku.
W Warszawie dostępne są w sklepach BRW np. w Jupiterze, w Jankach czy na
Górczewskiej, ale wcześniej o nich nie słyszałam.
http://www.puszman-meble.com.pl
Pozdrawiam
Magdalaena

2. Data: 2006-08-01 09:14:50

Temat: Re: meble puszman - opinie ?
Od: AKS <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):
> [...]
> W Warszawie dostępne są w sklepach BRW np. w Jupiterze, w Jankach czy na
> Górczewskiej, ale wcześniej o nich nie słyszałam.

Witaj,
Ja mam od ponad roku narożnik Bolero.
Były na początku z nim problemy - najpierw ocierała śruba o materiał na
części rozkładanej i łóżko trafiło do wymiany, potem wpadał wózek (część
wysuwana), ponieważ rozjeżdżał się naroznik.
Trochę bylismy źli, ale muszę przyznać, że jakość, szybka reakcja i miła
obsługa zatarła skutecznie złe wrażenia, dlatego też muszę powiedzieć,
że jestem zadowolona z ich mebla. Zamierzam dokupić też pufy.
Uważam, że stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry.
Szczyt marzeń to to nie jest, ale i cena niewysoka.

Pozdrowienia,
AKS

3. Data: 2006-08-01 11:00:17

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AKS napisała:
> Witaj,
> Ja mam od ponad roku narożnik Bolero.
Dzięki za odpowiedź, bo to jednak nieznana firma.
> Były na początku z nim problemy - najpierw ocierała śruba o materiał na
> części rozkładanej i łóżko trafiło do wymiany, potem wpadał wózek (część
> wysuwana), ponieważ rozjeżdżał się naroznik.
Trudno - zaryzykuję.
> Zamierzam dokupić też pufy.
szkoda tylko, że nie ma okrągłego :-( bo do mnie kwadratowe nie za
bardzo by pasowały
> Uważam, że stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry.
> Szczyt marzeń to to nie jest, ale i cena niewysoka.
To mnie zadowala. Mnie skłania do zakupu nie tylko cena, ale także opcja
spania przy niewielkim rozmiarze i przyzwoity wzór tkaniny obiciowej.
Dzięki
Magdalaena

4. Data: 2006-08-01 12:37:57

Od: AKS <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mnie zadowala. Mnie skłania do zakupu nie tylko cena, ale także opcja
> spania przy niewielkim rozmiarze i przyzwoity wzór tkaniny obiciowej.
> Dzięki
> Magdalaena

Nie twierdzę, że przekonała mnie cena, ale faktycznie oferta cenowa jest
dobra. Poza tym obicia są ciekawe i mając bawełniane [tłoczone, jasne]
stwierdzam, że łatwo się czyszczą i są trwałe.
Powierzchnia spania była tu również największa w stosunku do powierzchni
samego narożnika.
Ogólnie nie żałuje wyboru.

Pozdrowienia,
AKS

5. Data: 2006-08-01 21:17:00

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

jakie wymairy ma ten bolero?
bo tego na ich stronie jak widze nie ma.

6. Data: 2006-08-02 09:44:34

Od: AKS <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek Dobra Rada z kraju Rad napisał(a):
> jakie wymairy ma ten bolero?
> bo tego na ich stronie jak widze nie ma.

Coś około 2,2 na 1,6 przy czym to prawie jego cała powierzchnia
do spania (poduszki są ściągane).
Napisałam około, bo nie ma mnie w tej chwili w domu ;-)

Pozdrowienia,
AKS

Gdzie mozna kupic krzeslo Aeron w Polsce?
Kanalizacja i wodociąg - poszukiwany instalator.
Opinie o "Bill Killer" ...
Jaki podgrzewacz wody polecacie ?
kran okresowo cieknie...