mielone+ ser pleśniowy czy można?

1. Data: 2006-01-30 12:34:52

Temat: mielone+ ser pleśniowy czy można?
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Planowałam na obiad zwykłe mielone. Ale po przejrzeniu lodówki odkryłam w
niej ser pleśniowy (ten poprzerastany niebieską pleśnią). Czy można z
połączenia tych dwóch składników w roli głównej wyczarować coś smacznego?
Mam pesto jeszcze i tez jakoś nie widzę pomysłu na połączenie tego z
mielonym mięsem. Może znajdzie się ktoś doświadczony albo z większą
wyobraźnia kulinarną i coś poradzi.

Anet

2. Data: 2006-01-30 13:34:39

Temat: Re: mielone+ ser pleśniowy czy można?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam pesto jeszcze i tez jakoś nie widzę pomysłu na połączenie tego z
> mielonym mięsem. Może znajdzie się ktoś doświadczony albo z większą

Z tego sera to sos polecam zrobić..a z mielonego jakas forma pulpetów....
moze szwedzkie klopsiki (kotbular czy jakos tak)..w kazdym razie gotowane
nie smażone :))

Marek

3. Data: 2006-01-30 13:56:25

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
> Z tego sera to sos polecam zrobić..a z mielonego jakas forma pulpetów....
> moze szwedzkie klopsiki (kotbular czy jakos tak)..w kazdym razie gotowane
> nie smażone :))

a sos z rzeczonego sera, śmietany, czosnku i szczypty curry wychodzi obłędny
:)
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2006-01-30 14:20:06

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a sos z rzeczonego sera, śmietany, czosnku i szczypty curry wychodzi
> obłędny
> :)
> Pozdrawiam, Agata

A ta śmietana to jaka bo kusicie tym sosem. No i czy to wszystkie składniki.

Anet

5. Data: 2006-01-30 14:24:29

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ta śmietana to jaka bo kusicie tym sosem. No i czy to wszystkie
składniki.

może być kwaśna 18, może też być słodka - taka jak do kawy ;) Rzecz gustu.
Ja wolę ze słodką. Ser rozpuszcza sie ze śmietana, wciera do tego ząbek
czosnku, sypie ciut curry i gotowe :)
Pyszne też do wszelkiej maści warzyw smażonych/duszonych i do makaronu.
Pozdrawiam, Agata

6. Data: 2006-01-30 14:25:09

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Anet, 2006-01-30 15:20:

> A ta śmietana to jaka bo kusicie tym sosem. No i czy to wszystkie składniki.

Pewnie taka do sosów... :) Poza tym nie, wiem... Pieczarki? Pulpeciki z
mięsa też powinny być dobrze zrobione, może z ryżem czy rozmoczoną bułką
aby były puszyste i lżejsze?

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

7. Data: 2006-01-30 14:44:36

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> A ta śmietana to jaka bo kusicie tym sosem. No i czy to wszystkie
składniki.

> Anet

ilośc składników zależy wyłącznie od twojej fantazji...

ja bym jeszcze dołozył swiece i wino....

Ty mozesz jeszcze jaka fajna bielizne...:>

M.

8. Data: 2006-01-30 14:46:25

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czosnku, sypie ciut curry i gotowe :)
> Pyszne też do wszelkiej maści warzyw smażonych/duszonych i do makaronu.

Dzięki. Uwielbiam ten ser do makaronu tylko, że ja drobno go kruszę, dodaje
trochę masła i mieszam to z ugotowanym makaronem. Z kopytkami ziemniaczanymi
tez super. No i szybkie to to w przygotowaniu.

Anet

9. Data: 2006-01-30 14:51:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ilo?c sk?adników zale?y wy??cznie od twojej fantazji...
>
>ja bym jeszcze do?ozy? swiece i wino....
>
>Ty mozesz jeszcze jaka fajna bielizne...:>

>M.

A Ty nie mozesz?? :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2006-01-30 15:05:17

Temat: Re: mielone+ ser pleniowy czy mona?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:bt9st1plj9iol9o7fq0dgqgh4l59nqu0u2@4ax.com...

> A Ty nie mozesz?? :PPP

Ano faktycznie....wkoncu równouprawnienie ma byc..:/

M:/

Nadziewane pieczarki
corregio
patelnia do smażenia bez tłuszczu
Kiszona czerwona kapusta - i co dalej ???
.fm ***Hot stuff - check this out !!! .fm