Re: mips & Blancanieves PRZESTANCIE SKARZYC

Data: 2003-12-16 09:46:24
Temat: Re: mips & Blancanieves PRZESTANCIE SKARZYC
Od: mips <m...@p...pl>

Izis_ napisał/a w news:brmj58$igh$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Prosze podajcie mi dobry powod, dla ktorego OZNACZONE ze to sapm
> ogloszenie nie ma racji bytu na pl.rec.uroda.

"Tu można: wymieniać się doswiadczeniami i wrażeniami na temat
salonów kosmetycznych i fryzjerskich, polecać domowe sposoby dbania o
urodę i zabiegi profesjonalne, pisać o odchudzaniu, makijażu,
perfumach,
kosmetykach i zabiegach wspomagajacych je, a w szczególnosci o
nowosciach, hitach kosmetycznych, kosmetykach nie testowanych na
zwierzętach, fitness - gdzie i co ćwiczyć, i wymieniać doswiadczenia.
Tematy zabronione: Uporczywe propagowanie okreslonych diet.
Zabronione jest także wysyłanie listów zawierajacych jakiekolwiek
binaria -- programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie
zwiazane z tematem grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia
reklamowe, nawet jesli sa zwiazane z tematem grupy.
Lista osób głosujacych:"

http://tinylink.com/?KKkoL2JuGd

Jesli zyczysz sobie spam, napisz RdF, moze zostanie przeglosowana grupa
pl.rec.uroda.spam

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988