moderacja - pomysl na kuchnie

41. Data: 2006-11-07 13:16:39

Temat: Re: moderacja - pomysl na kuchnie
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol wrote:

> Może to zabrzmi niezbyt uprzejmie, ale skoro was pochowali, a
> właściwie sami się pochowaliście

Coś nie tak z tym samopochowaniem - czyżby uczestnictwo w jednej
grupie miało uniemożliwiać uczestnictwo w innych?

> - to zostawcie tę grupę
> normalnym, zaimteresowanym gotowaniem.
> Sami siedźcie we własnym sosie, a jest ich do wyboru dużo.

No cóż, jeżeli o mnie chodzi to i tak coraz rzadziej tu zaglądam.
Jeżeli tak mają wyglądać normalni, zainteresowani gotowaniem ludzie,
to z przyjemnością spełnię Twoje życzenie, przynajmniej do czasu kiedy
ci "normalni" stąd nie znikną.

Krycha miłośniczka jeszcze paru innych rzeczy ;)
Najpiękniejszą muzyką przed snem

42. Data: 2006-11-07 13:35:05

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam teraz świadomość, że
> wypowiedzi TWA na ogólnodostępnej grupie są ochłapami z pańskiego stołu,
> rzucanymi od niechcenia. I teraz się dziwicie, że poziom grupy upada,
> zamiast ignorować tych, z którymi rozmawiać nie chcecie - tym bardziej, że
> nie jest to rozmowa twarzą w twarz i brak odpowiedzi na zaczepki jest jak
> najbardziej normalny?
>
> Nie wszyscy mieli dostęp do internetu pięć lat temu.

Nie żałuj!
Wtedy to TWA siedziało na grupie i tępiło wszystkich wokół. Można było tylko
podziwiać TWA i się podlizywać. Na to zezwalali łaskawie. No i można było
oczywiście głośno bić brawo i wznosić okrzyki zachwytu.
Dopiero dżdżownica rozbiła tę nienormalną sytuację i dlatego jej tu nie lubią
te popłuczyny dawnego układu, co się tu czasem prezentują, aby pokazać, ile to
wszyscy stracili, że ich tu nie ma.
Ta dyskusja o Zasłupiu jest doskonałym przykładem.
Nikomu nie powinno być przykro, że nie ma tu tych pań.

persymona

43. Data: 2006-11-07 13:36:24

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> [...]
> http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
> Najpiękniejszą muzyką przed snem
> jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

Czytaj wszystkie wypowiedzi nie tylko jedną, nikogo nie wyganiam, a o
pochowaniu to sami zadecydowaliście.
Pzdr. Janusz nie tylko lubię gotować, przy jednej dziurze i kot
zdechnie

44. Data: 2006-11-07 13:53:12

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

p...@o...pl schrieb:

> [...]
> wszyscy stracili, że ich tu nie ma.
> Ta dyskusja o Zasłupiu jest doskonałym przykładem.
> Nikomu nie powinno być przykro, że nie ma tu tych pań.

po pierwsze primo, nie tylko panie się tam udzielały. Po drugie primo
TWA wcale nie było takie lizusowskie i nie tępiło "postronnych". Po
trzecie dżdżu nie zawsze był tępiony i nieprawda, że onego nie lubią.
Czasem tylko przesadzało kwiatki do góry korzeniami. W każdym razie
sytuacja przedslawistyczna była dużo lepsza, z dżdżownicą i bez. Teraz
zrobił się tu drugi zsyp.
A czy to "TWA" koniecznie wymagało okrzyków zachwytu? Nie wiem, ale było
dużo więcej przepisów i historii wokołoprzepisowych za to mniej historii
o robieniu dzieci i ich spożywaniu względnie uprowadzaniu. Także mniej
rasizmu.

Waldek

45. Data: 2006-11-07 14:00:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Moze ja za pozno czytam :PPPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

46. Data: 2006-11-07 14:04:18

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):

Tak Waldek nie tylko panie, panowie też tu są bo jak wielu twierdzi
to oni sa najlepszymi kucharzami. Widać to w obsadzie stanowisk
szefów kuchni w różnego rodzaju lokalach, co nie znaczy, że panie
nie gotują dobrze czy bardzo dobrze. Niekiedy czytając posty pań mam
wrażenie że piszą to "kury domowe", które poza kuchnią i dotsępem
do neta nic innego nie zdziałały w swoim życiu, a na grupie
znalazły upust swojego niespełnienia.

Pzdr.Janusz

47. Data: 2006-11-07 14:04:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A znasz jakikolwiek logiczny powod, dla którego osoby, które poznały się
>dzięki grupom dyskusyjnym nie maja spotykać się prywatnie? Taką własnie
>rolę spełnia dla nas Cafe i na forum publicznym mówimy o tym dopiero
>teraz, kiedy ktoś najwyraźniej pomylił nas z jakąś filią grupy
>kuchennej. Dlaczego ma Ci być przykro, że nie znasz akurat nas?

Bo nas nie znac to dopiero przykro :PPP

Pierz, co nie za bardzo lapie co Czeremcha napisala...o
ochlapach...mysmy zaczeli jako te ochlapy, pardon, perosny
srednie graty, bo za duzo gadalismy o WSZYSTKIM (jak to w
kuchni), a ze grupa sie zamknela, to sie zamknela, ale gdzie ten
lizak??

Pierz, w drodze do szpitala wypalac dzyndzyka pod okiem
K.T. - starannie opakowana

48. Data: 2006-11-07 14:06:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Nov 2006 04:20:17 -0800, "anatol" <j...@t...pl>
wrote:

> [...]
>normalnym, zaimteresowanym gotowaniem.
>Sami siedźcie we własnym sosie, a jest ich do wyboru dużo.

Kochaniutki, Ty naprawde sie nie orientujesz o co
chodzi....czlonkowie Cafe tu pisza...i to bardzo czesto i bardzo
na temat, ale nie maja wytatuowane na czloe ani w sygnaturce - ja
z Cafe

pierz, nietatuowany i czlonek - cos okropnego - kilkunastu
roznych grup....moze nie powinnam?? bo jeszcze obraze kogos
K.T. - starannie opakowana

49. Data: 2006-11-07 14:07:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czytaj wszystkie wypowiedzi nie tylko jedną, nikogo nie wyganiam, a o
>pochowaniu to sami zadecydowaliście.
>Pzdr. Janusz nie tylko lubię gotować, przy jednej dziurze i kot
>zdechnie

A Ty raczej sprawdz fakty...pochowalismy sie, bo za duzo bylo OT
i ludzie naburmuszeni za to byli...banicja to byla, panie dzieju,
banicja

pierz
K.T. - starannie opakowana

50. Data: 2006-11-07 14:12:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Nov 2006 06:04:18 -0800, "anatol" <j...@t...pl>
wrote:

> [...]
>wrażenie że piszą to "kury domowe", które poza kuchnią i dotsępem
>do neta nic innego nie zdziałały w swoim życiu, a na grupie

hrehrhehr

pierz
K.T. - starannie opakowana

Szynka z sarny
oliwa do chleba
czy mozna zastąpić proszek do pieczenia sodą
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
deser na romantyczny wieczor we dwoje