mofrologia krwi a przeziębienie

1. Data: 2010-09-20 10:40:21

Temat: mofrologia krwi a przeziębienie
Od: martax <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Jutro wybieram się zrobić podstawowe badania - morfologia krwi,
analiza moczu. W piątek zaatakował mnie jakiś wirus (przeziębienie).
Na dzień dzisiejszy został mi katar. Czy mogę te badania wykonać
jutro, czy też przeziębienie będzie znaczoąco rzutować na wyniki, że
lepiej je przełożyć?Jeśłi tak, to jaki okres odczekać? Dodam, że na
badania skierował mnie ginekolog (wczesna ciąża).

2. Data: 2010-09-20 18:07:04

Temat: Re: mofrologia krwi a przeziębienie
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

martax <n...@n...no> napisał(a):

> [...]
> lepiej je przełożyć?Jeśłi tak, to jaki okres odczekać? Dodam, że na
> badania skierował mnie ginekolog (wczesna ciąża).

Wyniki mogą być inne
lepiej poczekać
Ob może być inne i wskaźniki stanu zapalnego

Gastroskopia a dokładność badań
Lecznie próchnicy bezbólowe - doniesienia
który szpital we wrocławiu dla dziecka?
Podwyższone ciśnienie
Delbet (/)