Lecznie próchnicy bezbólowe - doniesienia

1. Data: 2010-09-17 08:00:12

Temat: Lecznie próchnicy bezbólowe - doniesienia
Od: marek13 <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 1998 roku kilka czołowych uniwersytetów z 8 krajów rozpoczęły
badania nad diagnostyką infekcji próchnicy.
Prace zakończyły sie sukcesem co w efekcie zapoczątkowało stworzeniem
międzynarodowej oragnizacji WCMID. WCMID - Skupiającej
najwybitniejszych specjalistów. Dlaczego ilość osób z próchnica
wzrasta i osiagnęła ok 90% populacji? Przecież mamy coraz lepszy
sprzęt, lasery, plomby, gabinety, pasty do zębów etc

Stosowany powszechnie sposób leczenia inwazyjny polega na wykryciu
skutków (dziur, plamek, odwapnień) zastosowania wierteł lub lasera lub
ozonu , abrazji etc i ewentualnym zaoptrzeniu ubytku nawet jeżeli jest
to lapis to jest to jedynie efekt miejscowy leczenia skutków czyli
leczenie dorażne. Cały przemysł, implantologia, protezy, korony są
ukierunkowane na ten typ nieefektywanego leczenia.

Od 2001 roku jest możliwy sposób leczenia infekcji jak każdej
innej.Podstawą był sposób opracowania metody diagnozy. W próchnicy
bierze udział wiele gatunków bakterii.. System diagnozy nazywa się
cariscreen . Pozwala na określenie stopnia zainfekowania i ryzyka.
Jest więc możliwe przepisanie odpowiednich leków. Ich uniklaność
opiera się na formule PH plus(optentowana). W zależności od sytuacji
jednoczesnie stosuje się preparaty fluorowe ale nie jak pasty z
zawartością fluoru ppm do 1000 ale zawirające 5000ppm oraz dodatkowe
składniki ,ph plus , xylitol. Preparaty te są to już w zasadzie leki.
Badanie wygląda tak ; http://www.youtube.com/watch?v=zeiScXN14-w
Sposób jest polecany przez szereg autorytetów, klika krajów a listę
topowych klinik publikuje WCMID

W praktyce często łączy się sposób inwazyjny z medycznym. Jednakże u
dzieci znaczenie tej technologii jest ogromne : brak wiertła , brak
stresu, bez wizyt adaptacyjnych jest możliwy co więcej działa!!
W Polsce nie ma jeszcze technologii wczesnego wykrycia próchnicy ale
środki carifree już są dostępne.

Bezinwazyjne zabiegi medyczne całkowicie zmieniaja profil leczenia
stomatologicznego d/t próchnicy na przyczynowy. Dotychczas było to
niemożliwe. Biotechnologia oraz system wykrycia infekcji jest jednym z
poważniejszych osiągnięć w stomatologii na przestrzeni ostatnich lat.

2. Data: 2010-09-17 20:13:48

Temat: Re: Lecznie próchnicy bezbólowe - doniesienia
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kilka pokoleń dalej okaże się, że dzieciaka z pruhnicą będą tylko szczepić
(zakażać?) dobrymi bakteriami (modyfikowanymi genetycznie? ,
programowanymi?) i one zwalczą puhnicę.

A ciekawe co to pokolenie pomyśli o obecnej metodzie leczenia uzębienia
pszez borowanie?
Pewnie to samo, co my o znieczulaniu pszez podduszanie, albo dawanie tempym
nażędziem po głowie.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2010-09-22 10:42:36

Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.09.2010 10:00, marek13 pisze:

> [...]
> niemożliwe. Biotechnologia oraz system wykrycia infekcji jest jednym z
> poważniejszych osiągnięć w stomatologii na przestrzeni ostatnich lat.

I myślisz że banda stomatologów zarabiająca kupę kasy tak ot po prostu
zacznie przepisywać receptę zamiast zdzierać dożywotnio grubą kasę za
każdą dziurkę?

który szpital we wrocławiu dla dziecka?
Podwyższone ciśnienie
Delbet (/)