moja dieta - moze jakies wskazowki???

1. Data: 2004-03-02 13:42:30

Temat: moja dieta - moze jakies wskazowki???
Od: "asia" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem na liscie po raz pierwszy ale nie po raz pierwszy sie odchudzam.
Nie moge schudnac po ciazy ;-) A nakrecilam sie na odchudzanie, bo dawno nie
widziany kolega stwierdzil, ze nie mogl mnie poznac, bo nie myslal ze jestem
az tak gruba ;-)))))
Nie mam z kim porozmawiac o swoim odchudzaniu! Nie chce z drugiej strony
zanudzac rozmowcow,
bo moi znajomi sa piekni, szczupli i wspaniali! Niech ktos trzyma za mnie
kciuki!
Schudlam juz 4 kg - przeraza mnie tempo w jakim chudne, ale rzeczywiscie
narzucilam sobie niezly rygor.
Waze 63 kg przy wzroscie 156, niezle co???? 27 lat. K
Nie jem:
slodyczy, pszenicy,ziemniakow, nie jem miedzy posilkami, nie jem po 20.00
cwicze raz dziennie po 40 min, ale bez wiekszego wysilku, nie pije alkoholu
( to najgorsze!)
Jem:
3 posilki dziennie - chude mieso, duzo warzyw, owocow, bardzo duzo pije wody
i spacery, spacery, spacery
trzymajcie kciuki!
Joanna

2. Data: 2004-03-02 14:44:40

Temat: Re: moja dieta - moze jakies wskazowki???
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy na grupie

pewnie sie uda osiagnac cel. Poczytaj o metodzie Montignaca i innych dietach
jak Atkins czy Dieta Optymalna.

ja jestem na tej pierwszej [MM] i szczerze ja polecam -17kg

zobacz

www.montignac.prv.pl

musta

3. Data: 2004-03-02 19:44:57

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Mar 2004 14:42:30 +0100, asia <j...@g...pl>
napisał:

> [...]
> zanudzac rozmowcow,
> bo moi znajomi sa piekni, szczupli i wspaniali! Niech ktos trzyma za mnie

Trzymam za Ciebie. Rowniez od niedawna sie odchudzam

> Schudlam juz 4 kg - przeraza mnie tempo w jakim chudne, ale rzeczywiscie
> narzucilam sobie niezly rygor.

W ciagu ilu dni te 4kg? Uwazaj tylko, zeby ci sie szybko nie "znudzilo".

> [...]
> ( to najgorsze!)
> Jem:
> 3 posilki dziennie - chude mieso, duzo warzyw, owocow, bardzo duzo pije

Twoj styl odzywiania bardzo przypomina metode montignaca (ktora
stosuje:)). Poczytaj o tym na:

http://www.misiczka.com
http://www.hafsa.republika.pl
http://montignac.miniportal.pl/

do tego mozesz dorzucic:

http://montignac.miniportal.pl/cwiczenia.php

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

4. Data: 2004-03-02 20:03:21

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:
> Witam,
> jestem na liscie po raz pierwszy ale nie po raz pierwszy sie
> odchudzam.

witam i pozdrawiam.

> Nie moge schudnac po ciazy ;-) A nakrecilam sie na odchudzanie, bo
> dawno nie widziany kolega stwierdzil, ze nie mogl mnie poznac, bo nie
> myslal ze jestem az tak gruba ;-)))))

Eh, mi to mowili, ale ty ladnie wygladasz...

> Nie mam z kim porozmawiac o swoim odchudzaniu! Nie chce z drugiej
> strony zanudzac rozmowcow,
> bo moi znajomi sa piekni, szczupli i wspaniali!

Etam, to tobie sie tak wydaje, a jak porozmawiasz dokaldnei, to pryszcz na
nosie przeszkadza, obwisle piersi, za chude nogi... itepede

Niech ktos trzyma za
> mnie kciuki!

Trzymam, trzymam!

> Schudlam juz 4 kg - przeraza mnie tempo w jakim chudne, ale
> rzeczywiscie narzucilam sobie niezly rygor.

Tzn za szybko? w jakim czasie??

> Waze 63 kg przy wzroscie 156, niezle co???? 27 lat.

Nie jest tragicznie, uwierz mi.
Na mojej stronie www.hafsa.republika.pl dzial diety( boze, kiedy ja sie
naucze linkami rzucac?)
opisuje pokrotce swoja historyjke. Jest tez material dowodowy w postaci
zdjec, ale za bardzo mi wstyd by to upublicznic.

> [...]
> pije alkoholu ( to najgorsze!)
> Jem:
> 3 posilki dziennie - chude mieso, duzo warzyw, owocow, bardzo duzo

Na takiej wlasnie dieccie schudlam 30 kg. Ale- zaczelo mi byc przerazliwie
zimno.Nawet latem , gdy wszyscy plywali we wlasnym pocie, ja mialam gesia
skorke. Nadmierne tempo chudniecia i chaotyczna dieta moze spowodowac duze
spustoszneie w organizmie, niedobory witramin czy mikroelementow.Moze dojsc
tez do omdlen( przypadek autentyczny, przyczyna nieznana) wiec ostroznie i
powoli prosze.
Pozdrawiam Hafsa

5. Data: 2004-03-02 20:17:09

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@b...adresu> napisał w wiadomości
> [...]
> opisuje pokrotce swoja historyjke. Jest tez material dowodowy w postaci
> zdjec, ale za bardzo mi wstyd by to upublicznic.

Gdzie te fotki???

> zimno.Nawet latem , gdy wszyscy plywali we wlasnym pocie, ja mialam gesia
> skorke. Nadmierne tempo chudniecia i chaotyczna dieta moze spowodowac duze
> spustoszneie w organizmie, niedobory witramin czy mikroelementow.

Bosz. skąd ja to znam! Cała rodzina myślała, że mi odbiło, bo siedziałam w
30 stopniowym upale i byłam owinięta kocem :-)
A książka "Dziennik BJ" nie jest głupia! Jest weekendowa :-))
Olik

6. Data: 2004-03-03 07:52:33

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
Jest tez material dowodowy w

> Gdzie te fotki???

Sa, ale nie ma do nich linku zadnego.

> A książka "Dziennik BJ" nie jest głupia! Jest weekendowa :-))

Gdy ja czytalam, mialam praiw tyle samo lat co bohaterka, tyle ze ja mialam
zupelnie inny sposob myslenia, mialam juz daaawno meza i spore dziecko.Wiec
calosc po prostu wydala mi sie infantylna.
Mam sisotre mieszkajaca w Anglii( nie, juz tam nie mieszka, juzw Hiszpanii)
i ona ma taki sam sposob myslenia jak BJ, ponoc to juz norma w W.Brytanii.
Pozdrawiam Hafsa( lubiaca nieco ambitniejsza literature- choc podoba mi sie
polskie wcielenie BJ)

7. Data: 2004-03-03 08:16:36

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tez material dowodowy w
> Sa, ale nie ma do nich linku zadnego.

A jak będę to ogłoś publicznie..

> [...]
Hiszpanii)
> i ona ma taki sam sposob myslenia jak BJ, ponoc to juz norma w W.Brytanii.

Ja miałam wtedy jakies 20, wagę idealną, alkoholu nie lubię i w domciu mam
idealny porządek. Same przeciwieństwa, jak u Ciebie, ale po moich
studenckich lekturach: antropologia, socjologia, stosunki gosp. itp fajnie
coś takiego odmóżdżającego w weekend przeczytać :-)) A Grochola dobra
jest... OKi. Żeby nie było NTG, to kończę.
Idę na chlebek gruboziarnisty z twarożkiem i ogóreczkiem
Olik

8. Data: 2004-03-03 08:19:29

Od: "asia" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki!!!Dzieki!!!
Nie jestem sama!!!!
4 kg schudlam przez 11 dni. I dlatego sie martwie ze za szybko. Boje sie
tez, bo dawnymi czasy jak sie zaczelam odchudzac to mnie napadla
bulimia...Znany mechanizm. Schudlam i balam sie przytyc. Tak sie balam, ze
wszysko wracalo do klopa. I chudlam, chudlam az do 43 kilo.... Przeszlo mi
kiedy poznalam swojego obecnego meza, a jak zaszlam w ciaze i urodzilam
dzidzie to zaczelam sie sobie podobac taka hmmmm tlusciutka.Tyle o mnie.Do
odchudzania przygotowywalam sie 2 m-ce. Psychicznie sie nakrecalam. jeszcze
mi sie nie znudzilo. Mam efekty, wiec ide dalej.

Poczytalam sobie o tych dietach i rzeczywiscie nieswiadomie moja dieta
przypomina w duzym stopniu.
diete Montignaca... Czy to mozliwe zeby organizm po pewnym czasie sam
domagal sie skladnikow jakie sa mu potrzebne?
Teraz mam faze na rybke i salate i pomidory. Zajadam sie, mniam, mniam.
Tylko, cholercia te banany mnie zmartwily. Ze sa niewskazane. A chce sie
teraz odchudzac rozsadnie. Boje sie tylko, zeby mi znowu nie odbilo, taki
typ nalogowca ze mnie.
Super, dziekuje za przepisy i jadlospis na caly tydzien. Zaczelam od dzis!

A moze jest ktos z wawy, kto zna jakis fajny aerobik na Bielanach????
Aska

9. Data: 2004-03-03 11:40:47

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> diete Montignaca... Czy to mozliwe zeby organizm po pewnym czasie sam
> domagal sie skladnikow jakie sa mu potrzebne?

IMHO tak. Ja to u siebie czesto obserwuje.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

10. Data: 2004-03-03 15:06:41

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> A jak będę to ogłoś publicznie..

Nie bedzie. Jakos nie czuje sie na silach publikacji swoich zdjec.

Hafsa

czy ktos wie jak dziala 1000 cal w odwrotna strone?
help - chleb:-) Krakow
Jak skutecznie schudnac 10 kg?
dieta dla grupy krwi
Pomozcie