Re: moje liście u sąsiada

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: moje liście u sąsiada
Date: Tue, 14 Oct 2008 07:03:31 +0000 (UTC)

Dnia Mon, 13 Oct 2008 15:18:16 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):
> Kosiarką do trawy po prostu

To chyba odkurzacz miała ;) Ja nie dawałem rady... Zresztą tak jak pisałem
trawa to był najmniejszy problem - igliwie dostawało się wszędzie: balkony,
właziło do domu, zapychało rynny, szczelnie pokrywało ulicę :)

> Bez porównania z modrzewiami - modrzewie są piękne. Sam mam tylko cztery (a
> sosen i świerków ze sto) i moje koty by mi nie wybaczyły, gdybym im zrobił
> jakąś krzywdę - uwielbiają spać na tych igłach pod modrzewiem.

A moje koty wolą chyba te sosny - modrzewie były chyba dla nich zbyt
"rzadkie", a na sosnach to co rusz widzę futrzaki na kilku poziomach.
Choć i tak najbardziej lubią tuje, z reguły jest sprint przez przekątną
ogrodu i wjazd na szczyt (tak ze 4-5 metrów) po czym z drzewa w panice
wylatuje ptactwo ;)

A już pomijając wszystko: z opisu widzę że masz niemałą działkę :)
Ja mieszkam w mieście, działka ma może z 6 arów i w takich warunkach mógłbym
sobie postawić jedno drzewko na dachu domu żeby w razie konfliktów z
sąsiadami nie być zmuszonym do wycinania drzew...

> U mnie niejadalnych jest na tony, a jadalnych - z kilogram (no, w ub.r .
> było więcej) - jak dla mnie wystarczy :)

W sumie to ja za grzybami nie przepadam - owszem, zjeść zjem ale żeby mi się
chciało je zbierać to już niekoniecznie :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004