może się myl

151. Data: 2006-12-15 19:02:41

Temat: Re: może się myl
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

>> U nas sudoku i kilka ołówków.
>
> Co ludzie widzą w sudoku?
> Przecież to potwornie nudne.

Zależy jakie. Jak kupujesz te z kiosku to faktycznie - banalnie proste i
nudne. Ja mam 2 ksiązki z różną skalą trudności, jak mma ochotę na "nic
nie robienie" to sobie w wannie myslę nad tymi "piekielnie trudnymi" :)

Eulalka

152. Data: 2006-12-15 19:06:27

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eluras$8s3$1@achot.icm.edu.pl>
E. <e...@o...pl> pisze:

> Zależy jakie. Jak kupujesz te z kiosku to faktycznie - banalnie
> proste i nudne.

To nawet nie chodzi o skalę trudności, tylko o sam fakt głowienia się, jak
dopasować cyferki, żeby pasowało. Dla mnie ta czynność jest siakaś taka
nudna po prostu, a przez to bezsensowna ;-)

> Ja mam 2 ksiązki z różną skalą trudności, jak mma
> ochotę na "nic nie robienie" to sobie w wannie myslę nad tymi
> "piekielnie trudnymi" :)

Wolę "Jolki" ;-)

--
Nixe

153. Data: 2006-12-15 19:15:44

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):

> To nawet nie chodzi o skalę trudności, tylko o sam fakt głowienia się, jak
> dopasować cyferki, żeby pasowało. Dla mnie ta czynność jest siakaś taka
> nudna po prostu, a przez to bezsensowna ;-)

No mówił fama, żeśmy podobne ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

154. Data: 2006-12-15 19:43:54

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):
> Czemu mokrymi?
> Suchymi, a nawet w razie co, ręcznik mam niedaleko. Najpierw czytam a
> jak zaczynam przysypiać to wiem, że czas na kąpiel właściwą ;)

Wtrącę się w tym miejscu tej jakże niezwykle ciekawej i dowcipnej
dyskusji, bo mam dokładnie tak samo - jak zaczynam przysypiać, ew. jak
się zaczynam trząść z zimna, bo woda wystygła ;)

Ania

--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

155. Data: 2006-12-15 19:45:15

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> To nawet nie chodzi o skalę trudności, tylko o sam fakt głowienia się, jak
> dopasować cyferki, żeby pasowało.

To jak krzyżówka, tylko że z cyferkami. :-)

> Dla mnie ta czynność jest siakaś taka nudna po prostu, a przez to
> bezsensowna ;-)

E tam :-) Co kto lubi

> Wolę "Jolki" ;-)

A ja lubię 'malowane liczbami'

Sylwia

156. Data: 2006-12-15 20:16:19

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> [...]
> jak dopasować cyferki, żeby pasowało. Dla mnie ta czynność jest siakaś
> taka nudna po prostu, a przez to bezsensowna ;-)

Nie przepadam. Zawsze miejsca obok za mało, by zanotowac możliwości :)
Choć faktycznie z krzyżówek to tylko Jolki sa jeszcze na tyle trudne, by
nie znudziły.

Eulalka

157. Data: 2006-12-15 23:06:28

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No mówił fama, żeśmy podobne ;)

To i ja do Was dołączam.
Iwona

158. Data: 2006-12-16 12:30:44

Od: Marynatka <m...@w...nospam.net> szukaj wiadomości tego autora

Borek napisał(a):

> Baterie się grzeją, a jak trzymasz na podołku - nieszczęście gotowe.

W tym celu należy postawić przed kolanami kosz z brudnym praniem i na to
postawić laptopa :D

Marynatka

159. Data: 2006-12-16 14:00:25

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Dec 2006 13:30:44 +0100, Marynatka <m...@w...nospam.net>
wrote:

> W tym celu należy postawić przed kolanami kosz z brudnym praniem i na to
> postawić laptopa :D

Bardzo praktyczne podejście. Jestem za - o ile oczywiście masz pod ręką
kosz z brudnym praniem.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

160. Data: 2006-12-16 23:59:32

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie byłam ;-) To może oznaczać, że istnieją co najmniej dwie takie
> łazienki.

więcej, więcej ;)))

Nie rozumiem Was... :)

Ale fajnie się czyta i pośmiać się można!

--
Pozdrawiam, Kasia.

Mateusz 25.02.2004
Marcin 25.05.2005
Magdalena ~ 29.01.2007 :)

no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
dzieci i koty
jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
[waw] Gry planszowe
Re: Patent