może się myl

171. Data: 2006-12-19 17:57:39

Temat: Re: może się myl
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:em6trp$ms5$1@inews.gazeta.pl...
> Mówisz i masz: http://tiny.pl/rstc

Ale to jest sudoku. :-(
Iwona

172. Data: 2006-12-19 18:00:52

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości
news:em994p$5pu$1@node4.news.atman.pl...

> [...]
>
> Nie, liczba 12 mówi ci że w ty rzędzie jest zamalowana linia składająca
> się z 12 tu pól jednym ciągiem. W rzedzie niżej (drugim) tak samo. W
> rzędzie trzecim masz liczby 1 i 7 i to znaczy że najpierw jest zamalowana
> jedna kratka a potem 7 kratek.
> Takie same zasady w rzędach jak i w kolumnach (poziomo i pionowo) I naszym
> zadaniem jest tak dopasować zamalowane kratki by liczby się zgadzały i
> wyszedł na końcu rysunek.
> Swoją droga powiem, że ja na samym początku nieźle się nakombinowałam
> zanim zajarzyłam o co w tym chodzi i czym to się je. No i wypracowałam już

Aha jeszcze tylko dodam, że lewym zanaczasz kratkę na czarno (czyli tam
gdzie jesteś pewna, że ma byc zamalowane), prawym klawiszem na biało (czyli
tam gdzie jesteś pewna że ma nie być zamalowane). A kiedy zaznaczysz całą
linię według podanej liczby to tą cyferkę odhaczasz na szaro - lewym
klawiszem :-)

Sylwia

173. Data: 2006-12-19 18:03:25

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Szpilka <s...@S...pl> pisze:

> [...]
> Takie same zasady w rzędach jak i w kolumnach (poziomo i pionowo) I
> naszym zadaniem jest tak dopasować zamalowane kratki by liczby się

A idź Ty, toż to gorsze niż sudoku ;-)
Do tego trzeba mieć trzy mózgi i sześć par oczu, żeby jednocześnie
rejestrować gdzie i co należy zmienić, żeby pasowało ;-)
Szpilka, a masz może jakiś diagram wypełniony (ale duży), żebym mogła
naocznie zobaczyć, jak to faktycznie powinno być wypełnione. Bo już coś
zaczynam jarzyć, ale jakbym zobaczyła gotowca, bo złapałabym do końca (chyba
;-).

--
Nixe

174. Data: 2006-12-19 18:25:08

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:em994p$5pu$1@node4.news.atman.pl>

> A idź Ty, toż to gorsze niż sudoku ;-)

Lepsze o niebo :-)

> Do tego trzeba mieć trzy mózgi i sześć par oczu, żeby jednocześnie
> rejestrować gdzie i co należy zmienić, żeby pasowało ;-)

Noo, można dostać pomieszania z poplątaniem.

> Szpilka, a masz może jakiś diagram wypełniony (ale duży), żebym mogła
> naocznie zobaczyć, jak to faktycznie powinno być wypełnione.

No właśnie usiłowałam jakoś to skopiować ale mi się nie udaje :-(
Jak mi podpowiesz jak zrobic kopie tego co ma się na ekranie to może uda mi
sie Ci wysłac :-)

> Bo już coś zaczynam jarzyć, ale jakbym zobaczyła gotowca, bo złapałabym do
> końca (chyba ;-).

Jarz, jarz ;-)

Sylwia

175. Data: 2006-12-19 18:38:43

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> No właśnie usiłowałam jakoś to skopiować ale mi się nie udaje :-(
> Jak mi podpowiesz jak zrobic kopie tego co ma się na ekranie to może uda
> mi sie Ci wysłac :-)

Alt+PrtScn, a potem Paste np. w Wordzie, albo w dowolnym programie
graficznym, zapisac na dysku i dolaczyc do maila (kopiuje biezace okno).
Ctrl+PrtScn kopiuje caly ekran

Axel

--
Axel

176. Data: 2006-12-19 18:50:25

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel" <a...@p...nospam,com> napisał w wiadomości
> "Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> Alt+PrtScn, a potem Paste np. w Wordzie, albo w dowolnym programie
> graficznym, zapisac na dysku i dolaczyc do maila (kopiuje biezace okno).
> Ctrl+PrtScn kopiuje caly ekran

O wielkie dzieki :-)
Udało się.
Nixe - wysłałam Ci na priva. Rozumiem, ze w adresie trzeba zamienic 'faupe;
na 'vp'?
Czy jeszcze coś zmieniać?

Sylwia

177. Data: 2006-12-20 12:45:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie. To było w dodatkuchyba telewizyjnym do GW. I wtedy się tym
> 'zaraziłam'.

Ja zaczynałam wcześniej, w "Rozrywce" drukowali, ale dopiero te z GW kupiły
mnie na amen.

> Potem jak przestali to drukować , to szukałam w różnych krzyżókach. Ale
> zazwyczaj na 100 stron różnych jolek/basiek/panoramicznych trafiała się
> tylko jedna strona z malowanymi liczbami.

Zgadza się, i dlatego odpuściłam.

> Zaczęłam szukac na necie i oto rezultat:
> http://e-puzzle.republika.pl/logir/index.html

Boska jesteś!!!!

Dzięki Ci Dobra Pani!!!
:-)))

Qra

178. Data: 2006-12-20 12:47:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Swoją droga powiem, że ja na samym początku nieźle się nakombinowałam
> zanim zajarzyłam o co w tym chodzi i czym to się je. No i wypracowałam już

Ja zaczynam od tych wierszy, kolumn, gdzie jest najdłuższa linia (największa
cyfra) albo gdzie najmniej wypadnie pól niezamalowanych.

Qra, pomalowana ;-)

179. Data: 2006-12-20 12:49:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do tego trzeba mieć trzy mózgi i sześć par oczu, żeby jednocześnie
> rejestrować gdzie i co należy zmienić, żeby pasowało ;-)

Zrobisz sama 3 obrazki i nie zauważysz, jak wciągnie .... Ja to swego czasu
nie wyobrażałam sobie poranka bez kawy i GW, a dokładniej bez malowanych
liczbami z GW.

Qra

180. Data: 2006-12-20 12:59:20

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> Ja zaczynam od tych wierszy, kolumn, gdzie jest najdłuższa linia
> (największa cyfra) albo gdzie najmniej wypadnie pól niezamalowanych.

No, no dokładnie. A jeszcze najfajniej jak taka dłuższa liczba trafi się z
samego brzegu :-)

Sylwia

no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
dzieci i koty
jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
[waw] Gry planszowe
Re: Patent