może się myl

31. Data: 2006-12-07 08:48:17

Temat: Re: może się myl
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Co nie zmienia tego, że chyba tylko moja mama wie jak zająć się
> zdenerwowanym Stasiem tak, żeby to szybko przyniosło efekty. Dalej nie
> wiem o co chodzi, bo robię to samo, a tylko ona umie go szybko uspokoić
> i zająć czymś innym.

A jednak. I co wtedy czynisz z Ego ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

32. Data: 2006-12-07 09:34:08

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> A jednak. I co wtedy czynisz z Ego ?

Masz jakiś kompleks czy dopisałeś sobie gładką teoryjkę na mój temat?

--
Elske
z pracy

33. Data: 2006-12-07 09:59:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> [...]
> zdenerwowanym Stasiem tak, żeby to szybko przyniosło efekty. Dalej nie
> wiem o co chodzi, bo robię to samo, a tylko ona umie go szybko uspokoić

Pewnie jest przy tym spokojniejsza i pewniejsza siebie.

Pozdrawiam
Ewa

34. Data: 2006-12-07 10:15:14

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Pewnie jest przy tym spokojniejsza i pewniejsza siebie.

No właśnie niekoniecznie. To jest moje trzecie dziecko, więc pewności
siebie raczej mi nie brakuje. Co do spokoju też bym dyskutowała. Robi
coś takiego, że Staś idzie do niej jakby szedł wykonywać Ważne Zadanie
wymagające Powagi i Fachowości (np. rysowanie kółek na kartce).

--
Elske
z pracy

35. Data: 2006-12-07 10:54:55

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Dec 2006 11:15:14 +0100, Elske <k...@o...pl>
wrote:

> [...]
> coś takiego, że Staś idzie do niej jakby szedł wykonywać Ważne Zadanie
> wymagające Powagi i Fachowości (np. rysowanie kółek na kartce).

Jak dwóch robi to samo, to to nie jest to samo - to po pierwsze.

Po drugie, nawet zakładając, że robi dokładnie to samo, to ONA to robi - a
Staś ma do niej inny stosunek niz do Ciebie, bo ona - że się odwołam do
zastosowanej przez Ciebie konwencji - jest Inną Osobą Inaczej
Organizacyjnie Umocowaną w Rodzinie. To są często niuanse, ale inne emocje
dają inne reakcje i tego się nie przeskoczy. Tak że ja bym nie szukał
różnic w Waszych działaniach, bo to prawdopodobnie strata czasu.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

36. Data: 2006-12-07 11:14:39

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Masz jakiś kompleks czy dopisałeś sobie gładką teoryjkę na mój temat?

"Tu jest usenet. Tu się po d...ch kopie a nie humor poprawia"

Cytat luźno z głowy.

37. Data: 2006-12-07 11:16:39

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek napisał(a):

> [...]
> Organizacyjnie Umocowaną w Rodzinie. To są często niuanse, ale inne
> emocje dają inne reakcje i tego się nie przeskoczy.

Ano racja.

--
Elske
z pracy

38. Data: 2006-12-07 11:18:00

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> "Tu jest usenet. Tu się po d...ch kopie a nie humor poprawia"

To się kop jak lubisz. Jak bardzo chcesz to mogę nawet popatrzeć.

--
Elske
z pracy

39. Data: 2006-12-11 11:47:56

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> Znamienne, że matka jest albo samotna, albo ojca nie ma prawie cały
> dzień.

Nie zawsze pokazana jest samotna mama. Są też rodziny, w których także
tatusiowie biorą czynnyy udział w wychowywaniu dzieci.

> Poza tym dotychczas rodzice nie mieli skutecznego wsparcia ze
> strony dziadków.

A czy to konieczne? Nie mamy żadnego wsparcia (także, jeśli chodzi o
doradztwo) ze strony dziadków, a dziecko bardzo dobrze wychowane. Wystarczy
umieć czytać i być konsekwentnym.
Iwona

40. Data: 2006-12-11 11:53:11

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Mało kto wie, ale praca tej psycholożki z daną rodziną trwa ok. 3 tygodni.

A o tym niektórzy wiedzą.

> tego powstaje kilkadziesiąt minut programu. A że wygląda to, jakby wjechała
> do nich jedynie na weekend, to już urok tiwi.

A o tym już niektórzy nie wiedzą.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
dzieci i koty
jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
[waw] Gry planszowe
Re: Patent