może się myl

81. Data: 2006-12-15 10:49:58

Temat: Re: może się myl
Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:eltuf7$sln$1@news.onet.pl...
> X-No-Archive:yes
>
> "Marchewka" <M...@b...pl> napisał

> No to znasz dwie kolejne - ja i córka moja.
> Ona nawet bardziej niż ja, bo ja to tylko prasę "kibelkową", a ona ze dwie
> książki ze sobą zabiera + komiks.

U moich rodziców w kibelku na szafce zawsze leżą dyżurne gazety + jakaś
krzyżówka. :-)

Sylwia

82. Data: 2006-12-15 10:50:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> To mnie też mozesz dopisac do listy ;-)
> Ale u mnie to nie musi być książka. Gazeta, ulotka, etykietka na
szamponie,
> byleby literki były.

I pewnie na pamięć już znasz jak jest "proszek do czyszczenia" po węgiersku,
estońsku i łotewsku ;-)

N.

83. Data: 2006-12-15 10:51:28

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zieeew. Już byyyło.

Hmm... kiedy?
Ja pierwszy raz spotkałam się z czymś takim.
Mam na myśli 3-latka, a nie niemowlę, które wyje, gdy mama znika z pola
widzenia.

N.

84. Data: 2006-12-15 10:53:07

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał

> U moich rodziców w kibelku na szafce zawsze leżą dyżurne gazety + jakaś
> krzyżówka. :-)

U nas dyżurne są "Wysokie Obcasy" i "Polityka" :)

N.

85. Data: 2006-12-15 10:55:25

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szamponie,
>
> I pewnie na pamięć już znasz jak jest "proszek do czyszczenia" po

Ponieważ jest to dosyć trudne do zapamiętania, no i dużo tych butelek u mnie
stoi, to rzadko się nudzę (w kibelku) ;-)

Sylwia

86. Data: 2006-12-15 10:57:09

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał

> U nas dyżurne są "Wysokie Obcasy" i "Polityka" :)

U nich 'fokus'. Ale że bardzo rzadko bywam u nich to nie podam dokładnie
reszty tytułów :-)

Sylwia

87. Data: 2006-12-15 11:00:15

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> U nas dyżurne są "Wysokie Obcasy" i "Polityka" :)

Będziesz miała psychopatyczne dzieci.

--
s i w a
ostrzegawczo

88. Data: 2006-12-15 11:07:14

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Dec 2006 11:44:25 +0100, Nixe napisał(a):

> Czyli bez problemu zdefekowałbyś się w asyście spokojnie i grzecznie
> siedzących obok ... dajmy na to ... teściów? ;-)

No w sumie jakbym se laptopa włączył i akurat newsy czytał...;)

puchaty

89. Data: 2006-12-15 11:08:50

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> U moich rodziców w kibelku na szafce zawsze leżą dyżurne gazety +
> jakaś krzyżówka. :-)

Ja widziałam tylko jedną łazienkę, gdzie przy kibelku nie było nic do
poczytania ;-)
Justyna
GG 6756000

90. Data: 2006-12-15 11:08:55

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widziałam tylko jedną łazienkę, gdzie przy kibelku nie było nic do
> poczytania ;-)

Nawet szamponu? ;-)

Sylwia

no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
dzieci i koty
jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
[waw] Gry planszowe
Re: Patent