Re: może to ... :)

Data: 2002-10-14 13:52:51
Temat: Re: może to ... :)
Od: "Marta" <m...@m...pl>

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOENDDDAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of Marta

> Grabienie dobrze robi nie tylko trawnikowi, ale i Twój kręgosłup troszkę
> się pogimnastykuje- co mu naprawdę nie zaszkodzi.
> Co do odkurzacza mam mieszane uczucia, napewno nie zbiera mokrych liści,
> wcześniej należy je wysuszyć, natomiast grabiom absolutnie to nie
> przeszkadza.
> Bogusław z gratem rzadko używanym w garażu.
> Pozdrawiam :-)

Cenne to informacje. Właśnie się zastanawiałam co mokrymi liściami. To tak
jak z sierścią psa, czasem miotełka jest niezbędna:-)
Na szczęście jestem kobietą pragmatyczną, do tego nie znoszącą
niepotrzebnych gratów i gadżetów.
Gdy pomyślę ile roślinności mogę nabyć za cenę odkurzacza... hoho... Jak
narazie zostanę jednak przy grabiach:-)))

Pozdrawiam z kilogramami sierści faszerowanej bezużytecznym psem;-))

Marta