...mrożenie ciasta ...świeżego do tego;)))

1. Data: 2002-11-26 11:58:58

Temat: ...mrożenie ciasta ...świeżego do tego;)))
Od: "Marcin" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś próbował zamrozić ciasto drożdżowe??? nieupieczone!!!

irenka

1. Data: 2002-11-26 12:58:33

Temat: Re: ...mrożenie ciasta ...świeżego do tego;)))
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> czy ktoś próbował zamrozić ciasto drożdżowe??? nieupieczone!!!

drozdze lubia cieplo, wiec jak sadze mrozenie im nie bardzo bedzie na
reke....
ale moze sie myle??

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-26 17:09:52

Od: "Marcin" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> drozdze lubia cieplo,

taaa....jeżeli chodzi o proces rozmnażania, ale chyba nie tylko one lubią
wtedy ciepło;)

1. Data: 2002-11-26 20:52:27

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <i...@w...pl> napisał

> czy ktoś próbował zamrozić ciasto drożdżowe??? nieupieczone!!!

Ja mroziłam ciasto na pizze ( tam też są drożdże),
po rozmrozeniu nawet było lepsze niż bez zamrożenia

Kasia

1. Data: 2002-11-27 08:57:57

Od: "Marcin" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przyklejka <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:as0mug$koh$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Marcin" <i...@w...pl> napisał

> Ja mroziłam ciasto na pizze ( tam też są drożdże),
> po rozmrozeniu nawet było lepsze niż bez zamrożenia

no to kasiu....podpytam teraz....i dobrze się składa że to ciasto akurat
było na pizzę....ponieważ o takowe mi się rozchodzi....rozmrażasz.....i
co.... czekasz jak wyrośnie i wówczas do pieca??? czy odrazu po rozmrożeniu
do pieca???

1. Data: 2002-11-27 09:01:31

Temat: Re: ...mrożenie ciasta ...swieżego do tego;)))
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wystukał w wiadomości <arvnvn$7u7$1@news.tpi.pl>:

> czy ktoś próbował zamrozić ciasto drożdżowe??? nieupieczone!!!

Znajomy mrosił, podobnież nawet mu sie udało (znaczy po rozmrożeniu
zostao zużytkowane zgodnie z przeznaczeniem). Jedna uwaga; draństwo
w zamrażalniku zdążyło jeszcze urosnąć, więc nie wkładać "na wcisk"
:)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-11-27 10:48:15

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <i...@w...pl> napisał > >
> ....rozmrażasz.....i
> co.... czekasz jak wyrośnie i wówczas do pieca??? czy odrazu po
rozmrożeniu
> do pieca???

Czekam , aż się rozmrozi i do pieca. Najczęściej jest tak,
że wyjmuje z zamrażarki na noc do lodówki ( nawet tam
wyrośnie), a po południu wyjmuje i robie pizze

Kasia

1. Data: 2002-11-28 15:16:20

Temat: Odp: ...mrożenie ciasta ...swieżego do tego;)))
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomy mrosił, podobnież nawet mu sie udało (znaczy po rozmrożeniu
> zostao zużytkowane zgodnie z przeznaczeniem). Jedna uwaga; draństwo
> w zamrażalniku zdążyło jeszcze urosnąć, więc nie wkładać "na wcisk"

Potwierdzam wszystkie objawy.

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-11-29 07:34:13

Od: "Martka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a bo drozdze tak maja, ze sie mnoza do temperatury -12 st C!!!!
durne jakies :)))

pzdr
marta, co w -12 to by sie juz nie mnozyla bedac drozdzem

1. Data: 2002-12-07 00:06:43

Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

nieupieczone!!!

> drozdze lubia cieplo, wiec jak sadze mrozenie im nie
bardzo bedzie na
> reke....
> ale moze sie myle??

Woda zamarzając w kryształki lodu może uszkodzić komórki
drożdży (po prostu je pokroi) co w oczywisty sposób obniży
wartość wypiekową drożdży.

Rafał
GG #95230
Nie jemy po to, aby żyć.