Re: mrozy i straty

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: mrozy i straty
Date: Thu, 28 Apr 2016 15:13:18 +0200

tomekp pisze:

> Zjawisko to jest tym bardziej niezrozumiale gdyz mrozu na 99% nie bylo.
> Byl wiatr no i zimo ale chyba nie < 0. Umarly te najmniejsze/najslabsze,
> te o najgrubszych lodygach i lisciach zdaja sie miec dobrze.

Tłusty, mocny i piękby prędzej sobie poradzi, niż chudy, słaby i szpetny.
Po tych wyjaśnieniach jest to dla mnie zrozumiałe bardziej, a nie mniej.
Może nie ma co żałować tych zdechlaków, może owoc też by wydały marny?

Jarek

--
I nagle z Nilu wyszło siedem krów tłustych i pięknych, które zaczęły się
paść wśród sitowia. A oto siedem krów innych wyszło za nimi, chudych i tak