mydlo i powidlo:)))

1. Data: 2002-12-10 09:00:12

Temat: mydlo i powidlo:)))
Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bylam wczoraj po raz pierwszy w wymienionym w tytule sklepie:)

ja wyjsc stamtad nie chcialam, i szczesliwa bylam, ze nie wzielam pieniedzy,
bo wydalabym chyba cala sume, jaka bym dysponowala:))

pomijam mydla i swiece przerozne, na ktore mam straszna ochote (np. mydelko
czekoladowe;))) i kupilabym chyba na kilogramy, oraz termofor w sweterku,
ktory, mnie, okropnemu zmarzlakowi baaardzo by sie przydal.;)

ale do rzeczy. zaintrygowal mnie czekoladowy krem tonujacy i balsam do
ciala.
moze uzywalyscie i mozecie polecic lub odradzic?
zebyscie wiedzieli, jak on do mnie wolal;) poza zapachem, mial jeszcze jedna
fajna zalete. stal sobie w slicznym, ciemnym szklanym sloiczku, ze szklana
przykrywka i z dolaczona szklana szpatulka:)

to jak? warto kupic?

pozdrawiam
L.

1. Data: 2002-12-10 10:10:12

Temat: Re: mydlo i powidlo:)))
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> bylam wczoraj po raz pierwszy w wymienionym w tytule sklepie:)

[ciach]

Ja nieszkam niedaleko tego sklepu i wyobraz sobie jak one do mnie glosno i
prawie codziennie wolaja:-)
Nie uzywalam opisywanego przez ciebie kremu ale tak chcielam tez troszeczke
pochwalic ten sklep.
Ja bardzo lubie kule do kapieli , mydelka, tabletki do masazu i wogole taki
ten sklep fajny i taki inny
Polecam krakowianki ( i warszawianki bo tam tez ten sklep jest).
Kropelka

1. Data: 2002-12-10 10:22:51

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

> Ja nieszkam niedaleko tego sklepu i wyobraz sobie jak one do mnie glosno i
> prawie codziennie wolaja:-)
[ciach]
> Polecam krakowianki ( i warszawianki bo tam tez ten sklep jest).
> Kropelka

A w którym miejscu w Krakowie on się znajduje?
Z góry dzięki za odpowiedź!
Kasia

1. Data: 2002-12-10 10:28:41

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> A w którym miejscu w Krakowie on się znajduje?
> Z góry dzięki za odpowiedź!
> Kasia

No wlasnie? no wlasnie?
Bo ja sie az oblizalam jak przeczytalam tego posta, myslalam ze to tylko w
wawie:)

Kaska

1. Data: 2002-12-10 10:32:40

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w którym miejscu w Krakowie on się znajduje?

Hehe o to samo dokładnie chciałam spytać:)

Hanuś

1. Data: 2002-12-10 10:41:55

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hehe o to samo dokładnie chciałam spytać:)

Jak niedaleko kazimierza to moze zrobimy napad:))

Kaska

1. Data: 2002-12-10 10:53:33

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak niedaleko kazimierza to moze zrobimy napad:))

Pewnie w Kurdwanowie :)

Kaśka

1. Data: 2002-12-10 11:09:35

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> wrote in message
> A w którym miejscu w Krakowie on się znajduje?
> Z góry dzięki za odpowiedź!

w krakowie, to ja nie wiem, ale jak jakas lodzianka bylaby zainteresowana,
to jest to taki maly, niepozorny sklepik na 6 sierpnia miedzy kosciuszki i
piotrkowska.:)

a odwiedzic warto:)

pozdrawiam
L.

1. Data: 2002-12-10 11:14:09

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lidia Pankiewicz <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> w krakowie, to ja nie wiem, ale jak jakas lodzianka bylaby zainteresowana,
> to jest to taki maly, niepozorny sklepik na 6 sierpnia miedzy kosciuszki i
> piotrkowska.:)

A we Wroclawiu nie ma takiego czasem ?
Bo jak nie ma to bede musiala zatesknic za dawno nie widziana warszawska
rodzinka
(tylko podroz droga... ale czegoz sie nie robi dla kochanej rodziny !)

K. M.

1. Data: 2002-12-10 12:08:13

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

> A w którym miejscu w Krakowie on się znajduje?
> Z góry dzięki za odpowiedź!\

Ul. sw. Gertrudy 8 albo 9
Czyli zaraz kolo poczty glownej

> Kasia

Kropelka

W jakim wieku kobieta jest najbardziej urodziwa?
fotki
PULANNA czy PULLANA?
depilacja laserowa
koloryt skóry/effaclar