na pocenie sie nog...

1. Data: 2001-01-30 14:36:16

Temat: na pocenie sie nog...
Od: "Robert Śliwa" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wiem czy dobra gupa ale mam nadzieje ze tak...
Jakie znacie sposoby na pocenie sie nog. Chodzi mi o to aby sie nie pocily:)
Slyszalem cos o kwasie borowym ale jak, co, gdzie itd... itp... ? Bardzo
prosze o jakies porady z w miare szczegolowyi opisami od strony
technicznej:)))

Pozdrawiam!

Sindbad

2. Data: 2001-01-31 21:42:45

Temat: Re: na pocenie sie nog...
Od: "Dariusz Żbikowski" <d...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zacznij moze od zalozenia, ze to ma jakis zwiazek z grzbica!

3. Data: 2001-02-01 13:51:44

Od: "Sindbad" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> zacznij moze od zalozenia, ze to ma jakis zwiazek z grzbica!

wiem ze taka moze byc przyczyna ale na 100% nie w moim przypadku... przy
grzybicy wystepuje jeszcze bodaj swedzenie i inne objawy. U mnie po prostu
poca sie strasznie stopy. Poza tym utrzymuje cialo w czystosci i po prostu
nie wydaje mi sie aby taka mogla byc przyczyna. Zreszta pocenie sie dotyczy
calego ciala tylko tyle ze po prostu stopy sa w butach i dlatego jest to tak
intensywne. Slyszalem o jakichs wkladkach a poza tym juz jeden kolega mi
poradzil srodki firmy Avon ale czekam na wszystkie mozliwosci...

Pozdrawiam!

Sindbad

4. Data: 2001-02-01 23:55:35

Od: "Dariusz Żbikowski" <d...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisalem, ze to tylko moze byc pierwsze zalozenie!

Co do reszty to:

> grzybicy wystepuje jeszcze bodaj swedzenie i inne objawy.
> Poza tym utrzymuje cialo w czystosci i po prostu nie wydaje mi sie aby
taka mogla byc przyczyna.

Niekonieczie, czesto grzybek rosnie wylacznie w zgrubialym naskorku!
I nie ma zadnego zwiazku z higiena rozumiana ogolnie!

> Zreszta pocenie sie dotyczy calego ciala

To moze byc z kolei efektem, ogolnego zatrucia toksynami wydzielanymi przez
grzybki.

Nie jestem specjalista wiec podchodz do tego co pisze z dystansem!
Ale... swego czasu doswiadczylem (i tez dlugo tropilem), wiec tylko dziele
sie doswiadczeniem.
Mysle, ze napewno nie zaskodzi (dla sprawdzenia) male moczenie nozek w
roztworze nadmanganianu potasu.

Pozdrowka.

5. Data: 2001-02-02 13:38:04

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie doswiadczeniem.
> Mysle, ze napewno nie zaskodzi (dla sprawdzenia) male moczenie nozek w

Też mam z tym problem, ale pocenie dotyczy wyłącznie nóg. Stosuję okresowo
moczenie w roztworze kwasu borowego (jedno opakowanie na ok. 5 litrów wody),
działa, ale rzecz powraca po ok. trzech dniach od zaprzestania.
co do ew. grzybów - sprawdzałem ultrafioletem, czy dermatofity nie świecą
(gdyby były, to by świeciły), ale nic z tego. Polecam jako metodę zorientowania
się w problemie.
pozdr
Adam

6. Data: 2001-02-03 11:12:12

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Robert ?liwa" <r...@p...onet.pl> rzecze:
> [...]
>Slyszalem cos o kwasie borowym ale jak, co, gdzie itd... itp... ? Bardzo
>prosze o jakies porady z w miare szczegolowyi opisami od strony

Zapraszam na strone poswiecona nadmiernej potliwosci:

http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil -> Listy -> Wzmozona potliwosc

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

7. Data: 2001-02-03 11:16:01

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Robert Sliwa" <r...@p...onet.pl> rzecze:

8. Data: 2001-02-04 13:32:18

Od: "Sindbad" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> [...]
wody),
> działa, ale rzecz powraca po ok. trzech dniach od zaprzestania.

a kwas borowy kupujesz w jakiej wielkosci opakowaniach? u mnie sa po 10g.
Niestety na opakowaniu nie pisze nic oprocz tego ze jest to kwas borowy... a
jak moczysz stopy to jak dlugo, pewnie w cieplej wodzie? itd... prosilbym o
pelny opis techniczny:))) jak wolisz to moze lepiej na priva niz na grupe...
PS. czyli moczysz raz na 2-3 dni

Pozdrawiam!

Sindbad

rosnaca osemka :-((( Pomocy!!!