Re: nadmierna potliwość

From: "didi" <d...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: nadmierna potliwość
Date: Wed, 31 May 2006 21:38:09 +0200

> kup antyperspirant typu amway, etiaxil (ja nie przezyłam pieczenia
> etiaxilu
> ale są ogólnie dobre opinie na jego temat) a swoją drogą zmień sposób
> odzywania bo to może mieć również duże znaczenie.
>
> innych pomysłów nie mam niestety, ale poczekaj na wypowiedź lekarzy :)

Polecam Antidral (odpowiednik etiaxil'a), tani i bardzo wydajny, dostępny w
aptekach; niestety podobnie jak etiaxil bardzo szczypie ...używać najlepiej
tak dwa dni po goleniu, na noc, rano zmyć, bo brudzi ubrania i użyć
normalnego antyperspirantu. W moim przypadku, na początku nie dawał żadnych
rezultatów, dopiero po jakiś 3 tyg stosowania. Na początku stosowałam co
drugą, trzecią noc, teraz (po pół roku stosowania, nadal to samo opakowanie)
wystarczy raz na tydzień i problem znikł...

Pozdrowienia