Re: nadmierna potliwość

From: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: nadmierna potliwość
Date: Thu, 1 Jun 2006 16:37:11 +0200

poszukaj - w necie jest trochę na ten temat. Jest nawet takie forum o tym i
podobnych problemach (np. czerwienienie się). Czytałam je kiedyś całe a
wynikało z niego że ogólnie: etiaxil, antidral i chyba z Vichy jakiś
dezodorant, zioła, unikanie stresu, przewiewne ubrania itp. itd.
Na forum było wiele osób z takimi problemami i z tego co pamiętam wielu z
nich widziało jedyną szansę na uzdrowienie w jakiejść operacji. Oczywiście
ani nie pamiętam jakie to było forum, ani jak się ta operacja nazywa.
Większość wyjeżdzała za granicę na ten zabieg (chyba głównie Włochy) ale
zdaje mi się że w Polsce też by się dało. Z tego co tam pisali po tej
operacji istniała możliwość (i tu znów zapomniałam nazwy) jakby
przeniesienia potliwości np. ktoś pocił się pod pachami - operacja
uniemożliwiła mu to to zaczęło mu się lać np. ze stóp itd. itp. Przepraszam
że tak mało pamiętam ale jak poszukasz wpisując nadmierna potliwość czy
hiperhydroza (hiperhidroza) to na 100% znajdziesz.
Pozdrawiam. Marta