nadmierna potliwość

1. Data: 2006-05-31 18:26:50

Temat: nadmierna potliwość
Od: "naska" <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mokre paszki- pewnie wielu z was ma z tym problem-czy jest jakas osoba,
która sobie z tym radzi? i nie oczekuje odpowiedzi typu-dobry
dezodorant,częste mycie, golenie pach itd. bo każdy kto ma problem z
przykrymi skutkami potliwości wie,że nic z tych rzeczy nie pomaga. ja myję
pachy do 10razy dziennie, nigdy nie noszę tych samych rzeczy 2razy, używam
środków niby przeciwkopotliwości i innych pachnidełek - a i tak sie pocą i
mówiąc brzydko a treściwie-smierdzą! to zaczyna być dla mnie problem natury
psychicznej- chciaż myślę, że jest to objaw jakieś choroby...najgorsze że
rozmawiałam na ten temat z lekarzami- jakoś się tym nie przejmują...nie wiem
może też mają problem z mokrymi paszkami i sobie po prosty z tym nie
radzą....może jednak jest ktoś kto wie i zna sprawdzony sposób jak temu
zapobiegać...skuteczna odpowiedź skutecznie zaradzi na nieskutecznie leczone
objawy...

2. Data: 2006-05-31 18:45:53

Temat: Re: nadmierna potliwość
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 May 2006 18:26:50 +0000 (UTC), naska napisał(a):
> [...]
> zapobiegać...skuteczna odpowiedź skutecznie zaradzi na nieskutecznie leczone

kup antyperspirant typu amway, etiaxil (ja nie przezyłam pieczenia etiaxilu
ale są ogólnie dobre opinie na jego temat) a swoją drogą zmień sposób
odzywania bo to może mieć również duże znaczenie.

innych pomysłów nie mam niestety, ale poczekaj na wypowiedź lekarzy :)

3. Data: 2006-05-31 19:38:09

Od: "didi" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odzywania bo to może mieć również duże znaczenie.
>
> innych pomysłów nie mam niestety, ale poczekaj na wypowiedź lekarzy :)

Polecam Antidral (odpowiednik etiaxil'a), tani i bardzo wydajny, dostępny w
aptekach; niestety podobnie jak etiaxil bardzo szczypie ...używać najlepiej
tak dwa dni po goleniu, na noc, rano zmyć, bo brudzi ubrania i użyć
normalnego antyperspirantu. W moim przypadku, na początku nie dawał żadnych
rezultatów, dopiero po jakiś 3 tyg stosowania. Na początku stosowałam co
drugą, trzecią noc, teraz (po pół roku stosowania, nadal to samo opakowanie)
wystarczy raz na tydzień i problem znikł...

Pozdrowienia

4. Data: 2006-05-31 20:15:11

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 May 2006 21:38:09 +0200, didi napisał(a):

> [...]
> drugą, trzecią noc, teraz (po pół roku stosowania, nadal to samo opakowanie)
> wystarczy raz na tydzień i problem znikł...

a nie pocą Ci się od tego bardziej stopy i plecy>
bo ja zauważyłam głupią tendencję przy amwayu - może i mniej się pocę pod
paszkami ale za to plecy i stopy mokrusieńkie zawsze...
poza tym nawet jak probowalam odstawić antypersp. nadal pociły mi sie plecy
i stopy.
stopy traktuje zasypką no ale co z plecami...

5. Data: 2006-05-31 20:29:52

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"naska" <v...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zapobiegać...skuteczna odpowiedź skutecznie zaradzi na nieskutecznie leczone

Widzialam kiedys program w TV, gdzie pokazano mloda kobiete, ktora tak strasznie
sie pocila(pod pachami), ze przeprowadzono jej opercje, po ktorej byla b.
szczesliwa, a wiec op udana. Porozmawiaj z lekarzami. Znam tez osobe, ktora ma
takie dolegliwosci na tle psychicznym(egzaminy, lub inne przezycia) , wtedy
pije szalwie, ktora troche te dolegliwosci zmniejsza.
Ilona

6. Data: 2006-05-31 23:36:13

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

didi napisał(a):

> Polecam Antidral (odpowiednik etiaxil'a), tani i bardzo wydajny, dostępny w
> aptekach; niestety podobnie jak etiaxil bardzo szczypie ...

Nic nie szczypie. Trzeba smarować z umiarem i nie po goleniu pach.

używać najlepiej
> tak dwa dni po goleniu, na noc, rano zmyć, bo brudzi ubrania

To Ty chyba tego nie używałaś. To jest żel, czy płyn bezbarwny w kulce.
Wystarczy leciutko,raz na parę dni (w zależności od wystąpienia pocenia)
posmarować pachy w zagłębieniu. Można tez poczekac chwilkę, żeby
wyschło. Ten specyfik nie brudzi i nie niszczy ubrań, a to jest bardzo
ważne.

--
Kaja

7. Data: 2006-06-01 14:29:08

Od: "didi" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie wiem jaką Ty masz skóre pod pachami, ale mnie szczypie bardzo ...
Przecież sobie tego nie wymyśliłam, bo po co?

>Wystarczy leciutko,raz na parę dni (w zależności od wystąpienia pocenia)
>posmarować pachy w zagłębieniu. Można tez poczekac chwilkę, żeby wyschło.
>Ten specyfik nie brudzi i nie niszczy ubrań, a to jest bardzo ważne.

Tak, nie używałam, tylko mi się przyśniło ...
Chodziło o bezbarwny płyn w kulce.
A jeżeli ktoś faktycznie ma problem z nadpotliwością, użyje rano Antidral i
sie spoci, to gwarantuje Ci że na bluzce pozostaną cieżkie do sprania plamy.
Dziwne, że plamy po normlanym antyperspirancie są cięzki do sprania, więc co
dopiero takie ...

A co do stóp i pleców, nie zauważyłam, żeby sie bardziej pociły ... Na stopy
też czasami używam Antidral i talk. A plecy ... pocą sie ... :/ nie jest to
jednak dla mnie tak uciążliwe, jak wcześniejszy problem z pachami.

8. Data: 2006-06-01 14:37:11

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj - w necie jest trochę na ten temat. Jest nawet takie forum o tym i
podobnych problemach (np. czerwienienie się). Czytałam je kiedyś całe a
wynikało z niego że ogólnie: etiaxil, antidral i chyba z Vichy jakiś
dezodorant, zioła, unikanie stresu, przewiewne ubrania itp. itd.
Na forum było wiele osób z takimi problemami i z tego co pamiętam wielu z
nich widziało jedyną szansę na uzdrowienie w jakiejść operacji. Oczywiście
ani nie pamiętam jakie to było forum, ani jak się ta operacja nazywa.
Większość wyjeżdzała za granicę na ten zabieg (chyba głównie Włochy) ale
zdaje mi się że w Polsce też by się dało. Z tego co tam pisali po tej
operacji istniała możliwość (i tu znów zapomniałam nazwy) jakby
przeniesienia potliwości np. ktoś pocił się pod pachami - operacja
uniemożliwiła mu to to zaczęło mu się lać np. ze stóp itd. itp. Przepraszam
że tak mało pamiętam ale jak poszukasz wpisując nadmierna potliwość czy
hiperhydroza (hiperhidroza) to na 100% znajdziesz.
Pozdrawiam. Marta

9. Data: 2006-06-02 00:30:02

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

didi napisał(a):

> To nie wiem jaką Ty masz skóre pod pachami, ale mnie szczypie bardzo ...
> Przecież sobie tego nie wymyśliłam, bo po co?

Mnie strasznie piekło jak się wysmarowałam pierwszy raz , po wygoleniu
pach. Potem babka z aptece mi powiedziała, że wystarczy troszeczkę
posmarować i nie codziennie, tylko np. raz na tydzień.
Mnie to wystarcza. Nie pocę się po tym.
Nie mogę używać dezodorantów, bo są prefumowane.

> [...]
> Dziwne, że plamy po normlanym antyperspirancie są cięzki do sprania, więc co

To po Twoim pocie są plamy, a nie po antidralu.

> [...]
> też czasami używam Antidral i talk. A plecy ... pocą sie ... :/ nie jest to
> jednak dla mnie tak uciążliwe, jak wcześniejszy problem z pachami.

Współczuję Ci.

--
Kaja

10. Data: 2006-06-02 09:41:11

Od: "naska" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I.P. <i...@g...de> napisał(a):

> [...]
wtedy
> pije szalwie, ktora troche te dolegliwosci zmniejsza.

no właśnie jak to jest z tą szłwią- bo słyszałam że można pić tylko nie wiem
jak często- bo podobno zbyt często to nie dobrze....zresztą jak ze
wszystkim...
i wiecie co -jeszcze jedno- bo naprawde wzięłam się ostro z tym moim
poceniem i zaczęłam szukać przyczyny...wydaje mi się że to od kawy. w sumie
dużo tego piję - tylko że pociłam się juz w podstawówce a wtedy kawy nie
piłam. jednak coś w tym jest - wczoraj zrobiłam sobie dzień bez kawy - i
sukces - nie spociłam się! ale jest problem, bo mam niskie ciśnienie i nie
potrafie tak funkcjonować, a kawka zawsze daje mi chęci do działania.
zastanawiam się czy nie są to po prostu zaburzenia jakies hormonalne. mam
troche problemów ze strony układu rodnego- czy ktoś wie, słyszał, miał do
czynienia z nadmierną potliwością w powiązaniu z tzw. "chorobami kobiecymi"?
jesli tak, to co to było?
a tak na marginesie- nie wiem czy zauważyliście , ale lekarze kompletnie
bagatelizuja problem nadmiernej potliwości , a widać męczy się z tym spore
grono ludzi. przeciez jakis tam antidral czy etiaxil nie rozwiązuje
problemu, a wydaje mi się że ta cała potliwość ma ścisły związek z jakimiś
konkretnymi dolegliwościami, myślę że to objaw jakieś choroby i gdyby ktoś
umiał powiązać fakty z teorią umiałby skutecznie leczyć nadmierną potliwość.
może jednak jest tam ktoś kto wie coś więcej na ten temat niż zapobieganie
tym przykrym objawom- podkreślam-objawom- bo przyczyna pewnie jest inna niż
noszenie przyciasnych sweterków, zbyt duże picie napojów, czy nie stosowanie
antyperspirantów...jak twierdzą niektórzy...

ziarnica
gradówka dolnej powieki
proteinogram i AspAT
dlugotrwaly kaszel u 3-latka