nadwaga - chce sie jej pozbyc

21. Data: 2004-01-03 19:23:11

Temat: Re: nadwaga - chce sie jej pozbyc
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Nie są bardzo słodkie, znacznie mniej niż wedel, też nie lubię zbyt słodkich
> słodyczy dlatego nie lubię tego Hildecośtam, bo jest strasznie słodki;))

A maja wypisane BTW na opakowaniu? Bo wodzisz mnie na pokuszenie
Adamie...choc ja nie Ewa.
Hafsa juz piszaca prosbe do siostry o zakup koziego mleczka ;-)))

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

22. Data: 2004-01-03 19:26:52

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> A maja wypisane BTW na opakowaniu?

Oj nie mam pojęcia;))) Niestety u mienia uże niet:(

> Hafsa juz piszaca prosbe do siostry o zakup koziego mleczka ;-)))

hehe;))

Pozdrawiam,
Adam

23. Data: 2004-01-03 19:33:32

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Oj nie mam pojęcia;))) Niestety u mienia uże niet:(
uże ty zeżar ?

> hehe;))

Miales kiedys do czynienia z slodyczomanka???
Wiec nie smiej sie z uzaleznionej na odwyku ;-)))
Hafsa( byc moze sisotrze pojsc kupic sie nie bedzie chcialo.....taka
cicha nadzieja)

24. Data: 2004-01-03 20:00:29

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa napisał:

> Nie tylko. Masz do wyboru tez diete Atkinsa oraz diete Montignac, my ja
> tu oznaczamy jako MM.
> O MM poczytasz na stronie Misiczki
> http://misiczka.com/monti/monti.html

Osobiście polecam MM.
Sama miałam identyczny problem - po 2 gofdzinach po posiłkju zawroty
głowy i omdlenia wręcz z głodu. Przeczytałam o MM, wprowadziłam kilka
zmian w jadłospisie i teraz spokojnie wytrzymuję 6 godzin przerwy między
posiłkami, a o głodzie wiem, jak mi nurczy w brzuchu - żadnych zawrotów
głowy itp.

Eulalka
ps. Zwróć uwagę na index glikemiczny - to węglowodany i insulina
powodują u Ciebie owe objawy.

25. Data: 2004-01-03 22:22:11

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:bt6tgj$6k$1@inews.gazeta.pl pisze:

> dieta optymalna wbrew pozorom wclae nie jest taka tlusta :-)))))
> Dieta jest niedroga, stosuje sie proste produkty, jajak, maslo,
> smietana, troche warzyw, troche miesa, ciut owocow.Wklejam za Krysia:
>
> http://www.dieta-optymalna.info
> http://forum.dieta-optymalna.info/
> http://mlodziez.optymalni.one.pl/
> http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/

[...]

No i jeszcze
http://www.optymal.com.pl

26. Data: 2004-01-03 23:56:11

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bt7f6t$6in$1@inews.gazeta.pl...

> No i jeszcze
> http://www.optymal.com.pl

Zdecydowanie najładniejsza strona z wszstkich od jakiegoś czasu tu
wymienionych!!!

Pozdrawiam,
Adam

27. Data: 2004-01-04 11:10:15

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:
> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
> w wiadomości news:bt7f6t$6in$1@inews.gazeta.pl...

No to teraz juz wiecie, czemu jestem na optymal nej diecie??? Hafsa

28. Data: 2004-01-04 13:01:05

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> wrote in message

> Eeee, to miala byc wlasnie moja strona o Atkinsie- probna ze tak sie
> wyraze.Zaden link nie dziala.Moze wkrotce przeniose sie z Atkinsem pod
> ten wlasnie adres? Niestety, nie umiem takich cudow robic sama.

Ja umiem... w koncu jestem informatykiem :)

Kania

29. Data: 2004-01-04 13:02:50

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to teraz juz wiecie, czemu jestem na optymal nej diecie??? Hafsa

Wreszcie zrozumiałem;)))

Pozdrawiam,
Adam

30. Data: 2004-01-04 13:03:22

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message
> Eulalka
> ps. Zwróć uwagę na index glikemiczny - to węglowodany i insulina
> powodują u Ciebie owe objawy.

Akurat nie... Juz nie pamietam jak to sie nazywa, ale ma to zwiazek z
centralnym ukladem nerwowym... Takie drobne uszkodzenie... I mnie BOLI
glowa... koszmarnie, zawrotow glowy praktycznie nie mam...

Dlatego troche boje sie diet...

Kania

uzależnienie od miesa?
witam