Re: nakładki na schody

Data: 2008-01-08 06:38:08
Temat: Re: nakładki na schody
Od: ab <a...@i...wroc.pl>

> Na drewniane schody chcę położyć nakładki. Są 2 rodzaje na
> Allegro z kątownikiem profilowanym PCV przyklejanym
> 2-stronna taśmą

Nie używałem nigdy żadnych nakładek, ale mam uwagę do tych taśm
dwustronnych. Miałem kiedyś taką w różnych użyciach i zawsze
wcześniej czy później puszczała a w miejscu przyklejenia
pozostawał paskudny ślad z klejem. Może warto zastąpić tę taśmę
na jakieś inne mocowanie nakładki, choć nie mam pomysłu na
jakie.

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)