Data: 2006-04-10 16:17:09
Temat: Re: napiwek dla fryzjera
Od: "siliana" <t...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bc0e4$443a723b$5112d753$23033@news.chello.pl...
> Niekiedy klienci nie przejmuja sie jeszcze zanim dojdzie do bezposredniego
> kontaktu z uslugodawca. Nie przejmuja sie, rezerwujac sobie czas u
> uslugodawcy, a potem nie przychodzac. Nie przejmuja sie, zadajac wykonania
> danej uslugi mimo, iz nie przyszli o czasie. Nie przejmuja sie, tylko
> obrazaja, jesli odmowi im sie uslugi juz-w-tej-chwili-natychmiast, tak,
> jakby uslugodawca odmawial na zlosc, albo wystarczajaco sie nie postaral,
> bo przeciez powinien sie rozdwoic.
nigdy sie nie spozniam. prawie nigdy nie bylam obsluzona punktualnie, byc
moze przez inne niepunktualne klientki. nie wiem, bo nigdy mi tego nie
tlumaczono. ale kiedy ja sie spoznilam 10 minut (sila wyzsza - wypadek na
trasie i korek), odmowiono mi obsluzenia. nie klocilam sie.
zawsze tez odwoluje wizyte, jak mi cos wypadnie - taka jestem nietypowa. i
co z tego:( ja sie nigdzie nie moge dostac, bo inni tego nie robia, o czym
mowia sami uslugodawcy.
|