narkoza i leczenie zabkow u dwulatka

41. Data: 2005-01-27 18:30:18

Temat: Re: narkoza i leczenie zabkow u dwulatka
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> wrote in message
news:ctb2gh$dph$1@nemesis.news.tpi.pl...
> szkiełko i oko Adasiu lubisz ? I wierzysz w literaturę przedmiotu ?
> I jeszcze jakiś wzór matematyczny na podkreślenie wiarygodności ?
> A pamiętasz taki film Kieślowskiego jak tatuś - naukowiec obliczał na
> komputerze wytrzymałość lodu na którym jego synek ma pojeździć na łyżwach...
> ?
> Ten tatuś też wierzył...naukowcom.

lepiej oszolomom typu "prawda_w_oczy_kole".

iwon(k)a

42. Data: 2005-01-27 18:34:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ctbbdd$6el$2@news.onet.pl...

> Trudno uwierzyc?;-)

no nie? bo nie pasuje do zwalenia winy na "innych"?? ;)
iwon(k)a

43. Data: 2005-01-27 19:46:59

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to sie dziw. nie zamierzam zbawiac swiata
> czy tez douczac innych lekarzy.

No coz,oni to samo moga powiedziec pod Twoim kierunkiem.....

Magda

44. Data: 2005-01-27 19:47:50

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze wszystkie?? na jakiej niby zasadzie??

Chodzi o oantybiotyki i wizewy np sterydy ktore mial nieszczescie przyjmowac
moj syn.

Magda

45. Data: 2005-01-28 11:22:15

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka wrote:
> Użytkownik "UlaD" <u...@a...net> napisał w
> wiadomości news:ctb669$sq7$1@mamut1.aster.pl...

> I tym bardziej dziwi mnie to co wypisuje.

Iwon(k)a pisze to czego sie nauczyła. a ze uczyla sie pilnie, wiec pisze
takie rzeczy ktore sa powszechnie uwazane przez laikow za nietakt (no bo
ktoz normalny by wypominal wine rodzicow przy prochnicy u maluchow??) a
przez znawcow tematu za szczera prawde. niestety prawda nie zawsze jest
przyjmowana z pokorą, i stąd wiara w Gozdzikową i jej zabobony. niektorzy
poprostu wola uslyszec klamstwo, ze prochnicy dwulatka winne sa
leki/powietrze/ogien/woda tylko nie ONI SAMI.

Adam

46. Data: 2005-01-28 11:25:47

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna wrote:

> Ale NIGDY ich wszystkich nie wykluczysz.
> Nie pozbedziesz sie bakterii - chyba ze wynajda na to jakis sposob.
> Nie pozbedziesz sie pozywki dla nich i nie pozbedziesz sie czasu (bo
> raczej mycie zebow non stop przez cala dobe nie wchodzi w gre?).
>
> Przy slabym uzebieniu (bo chyba nie bedziemy sie klucic o to ze jednak
> niektorzy na prochnice sa mniej a inni bardziej podatni? z roznych
> powodow) - mimo dbania o zeby prochnica moze sie pojawic.

nie bedziemy sie kłócic, tak, macie racje, prochnica u malych dzieci bierze
sie z kosmosu. poprostu pojawia sie i jest.

Adam

47. Data: 2005-01-28 11:32:10

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

UlaD wrote:
> [...]
356&v=2&s=0
> http://www.borgis.pl/czytelnia/nowa_st/2000/04/04.ph
> http://pomoz-bajce.0-700.pl/pliki/choroba.html
>
> Oczywiscie mozna jakos powstrzymywac chorobe, ale przy ogromnym
> nakladzie zaangarzowania rodzicow zeby i tak beda w kiepskim stanie.

no i znalazlas niedorozwoj szkliwa, jakies 0,000001% populacji. a co z
próchnicą? (95%)?
no i niedorozwoj szkliwa to wada wrodzona, ale TEŻ mozna sie jej
przeciwstawic.

Adam

48. Data: 2005-01-28 11:57:58

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedz mi poszę jak wyobrażasz sobie w leczeniu kanałowym bez mikroskopu

> a czy kazde leczenie kanalowe wiaze sie
> z obliteracja, zlamanym narzedziem,
> czy tez perforacja???
>
> iwon(k)a

co racja to racja - gdyby dziadek wiedział, że upadnie to by usiadł :)

49. Data: 2005-01-28 12:00:30

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lepiej oszolomom typu "prawda_w_oczy_kole".
>
> iwon(k)a

no cóż - tam gdzie kończą się argumenty zaczynają się epitety...

50. Data: 2005-01-28 13:08:09

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poprostu wola uslyszec klamstwo, ze prochnicy dwulatka winne sa
> leki/powietrze/ogien/woda tylko nie ONI SAMI.

Jakos bardziej ufam mojej lekarce ktora zapewne takze uczyla sie pilnie i ma
wieksze doswiadczenie chociazby z racji wieku(to kobieta w wieku ok 50 lat).

Magda

nadczynność tarczycy
migrena
Zatkane ucho - POMOCY