narkoza i leczenie zabkow u dwulatka

51. Data: 2005-01-28 13:55:36

Temat: Re: narkoza i leczenie zabkow u dwulatka
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ctddfj$jf$...@n...onet.pl,
Mrówka <m...@b...pl>:

> Jakos bardziej ufam mojej lekarce ktora zapewne takze uczyla sie
> pilnie i ma wieksze doswiadczenie chociazby z racji wieku(to kobieta
> w wieku ok 50 lat).

Doswiadczenie moze byc pomocne jesli chodzi o sprawnosc manualna, ew.
prawidlowa ocene danego przypadku.
Natomiast w kwestii przedmiotowej, tj. znajomosci czynnikow sprzyjajacych
prochnicy, doswiadczenie jest bez znaczenia; istotne jest zaznajomienie z
najlepsza dostepna wiedza fachowa.

--
Robert

52. Data: 2005-01-28 14:46:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> wrote in message

> no cóż - tam gdzie kończą się argumenty zaczynają się epitety...

w koncu to u siebie zauwazyles! lepiej pozno niz
wcale,

iwon(k)a

53. Data: 2005-01-28 14:46:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ctbgfj$sok$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No coz,oni to samo moga powiedziec pod Twoim kierunkiem.....

oczywiscie,
iwon(k)a

54. Data: 2005-01-28 14:47:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiedz mi poszę jak wyobrażasz sobie w leczeniu kanałowym bez mikroskopu

> co racja to racja - gdyby dziadek wiedział, że upadnie to by usiadł :)

bardzo profesjonalne podejscie.

iwon(k)a

55. Data: 2005-01-28 14:48:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ctbgh4$2sa$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chodzi o oantybiotyki

antybiotyki nie wywoluja prochnicy.

i wizewy np sterydy ktore mial nieszczescie przyjmowac
> moj syn.

sterydy wziewne sprzyjaja.

iwon(k)a

56. Data: 2005-01-28 16:10:57

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA wrote:
> ctddfj$jf$...@n...onet.pl,

> Doswiadczenie moze byc pomocne jesli chodzi o sprawnosc manualna, ew.
> prawidlowa ocene danego przypadku.

tu bym sie nie zgodzil, najlepszy endodonta jakiego znam (w Polsce) dobiega
30stki...
(Zyper potwierdzi ;)

> Natomiast w kwestii przedmiotowej, tj. znajomosci czynnikow
> sprzyjajacych prochnicy, doswiadczenie jest bez znaczenia; istotne
> jest zaznajomienie z najlepsza dostepna wiedza fachowa.

a tak, ale tlumacz to Mrówce...

Adam

57. Data: 2005-01-28 16:28:51

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu bym sie nie zgodzil, najlepszy endodonta jakiego znam (w Polsce)
dobiega
> 30stki...
> (Zyper potwierdzi ;)

a któż to taki ?
Chyba to nie tajemnica ?

58. Data: 2005-01-28 16:32:33

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

znawcow tematu za szczera prawde. niestety prawda nie zawsze jest
niektorzy

> [...]
ma
> wieksze doswiadczenie chociazby z racji wieku(to kobieta w wieku ok 50

masz rację.
Młodzi zbyt ufają wyuczonej teorii. Doświadczenie i wiedza praktyczna po
latach bedzie podstawą do podważenia teorii naukowców.
Tej tzw. literatury.

59. Data: 2005-01-28 16:40:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz rację.
> Młodzi zbyt ufają wyuczonej teorii. Doświadczenie i wiedza praktyczna po
> latach bedzie podstawą do podważenia teorii naukowców.
> Tej tzw. literatury.

LOl!
szczegolnie, ze ucza sie i czytaja to co maja
do powiedzienia ci doswiadczeni
z wiedza praktyczna ;))))

iwon(k)a

60. Data: 2005-01-28 17:00:46

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOl!
> szczegolnie, ze ucza sie i czytaja to co maja
> do powiedzienia ci doswiadczeni
> z wiedza praktyczna ;))))
>
> iwon(k)a

Ty chyba czytasz "Z życia wzięte" ?