Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

Data: 2008-03-25 19:10:31
Temat: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "Belzebub" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości
news:f7hiu35v7ftsar6vfa51k7pvn3nk47tqgh@4ax.com...
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 25 Mar 2008 19:05:49 +0100, doszła do
> mnie wiadomość <fsbet8$707$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> To jak z tą aborcją? Jak się o to pytam, to dostaje odpowiedź typu
> "och, jaki ładny ptaszek przeleciał".

Bo przeleciał!
A co ma być z tą aborcją?
Ja już swoje napisałem w wątku "Celibat aborcją doskonałą":
"Uczcie się wszyscy zwolennicy "aborcji" od kleru jak chronić się przed niechcianymi
bachorami -zamiast konsekwencje własnej nieudolności w zapobieganiu ciąży zwalać na
płatnych zabójców w lateksowych rękawiczkach."

> Piekło jest tu, na Ziemi.

Każdy widzi na zewnątrz to co nosi w sercu...
"Nie to co wchodzi z zewnątrz w człowieka
czyni go nieczystym ale co wychodzi z człowieka
to wlasnie czyni go nieczystym..."