Re: nawierzchnia podjazdu

Data: 2006-04-10 07:09:39
Temat: Re: nawierzchnia podjazdu
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl>

Aniyae napisał(a):
> Witam serdecznie,
> Mam duzy problem z wyborem nawierzchni podjazdu.

Dla czego ten podjazd i czy beda poruszać sie po nim ludzie np. kobiety
w butach na obcasach.
Poza tym ważne jest czy teren równy czy też pochylony.

> Dodam, ze ma on długosc ok.20 m i szerokosc 5 m,
> znajduje się od strony północnej dzialki.

No to będzie problem w czasie niskich temperatur z gołoledzią.

> Wokól rosną sosny i klony, więc jest dosc zacieniony. Jaki
> rodzaj nawierzchni bylby tu najwlasciwszy, pasowal charakterem do
> drewnianego domu i wiejsko-rustykalnego ogrodu?Zastanawialam sie nad
> zwirem, ale odstrasza mnie wizja czyszczenia takiego podjazdu z
> opadlych igiel sosnowych i lisci. [...]

Żwir (gruby) sam sie oczyszcza ale musi byc go sporo.
Tyle, ze jest niewygodny dla pieszych.
pozdr. Jerzy